Bentley @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:32

Wauw wat een knapperd! Geweldige kruising, heeft wel wat weg van een spaans paard :D
Let wel op je handen :j

Caatje87

Re: Bentley @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:22

Ik ben helaas iets minder enthousiast. Ik vind het wel een prachtdier met heel veel potentie. Mooi hoog op zijn benen en een prachtige hals erop.

Maar: Ik vind dat jij er veel te veel aan zit te plukken. Ik vind best dat je mag spelen met de teugels, maar op bijna alle foto's zie ik een onvriendelijk beeld. De reden dat niemand hierover valt komt naar mijn mening door je prachtige paard. Laat hem wat meer los van voren, hoe harder jij trekt, hoe harder hij gaat rennen.

Dan nog je houding, op sommige foto's zit je wat naar voren terwijl je hand op je been zit. Ga recht zitten en ik denk dat je beugels een gaatje of 2 langer maken je hierbij kan helpen.

Ik denk als je gaat werken aan deze punten dat jullie echt een hele mooie combinatie worden.

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:25

Hee dat is Heerendonk! :D
Leuk paardje, ziet er goed uit!

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:35

Erg knap dier! Aparte kruising, is wel goed gelukt iig.

Is al vaker gezegd maar probeer hem wat meer van achter naar voren te rijden. Dit is gewoon in de krul getrokken, erg jammer. Laat wat los van voren zodat ie goed tegen de LL aankomt. Neem je teugels ook een stuk korter. Het lijkt ook of je een erg strenge binnehand hebt. Probeer van binnen af te blijven.

Ook heb ik het idee dat je zadel niet helemaal goed ligt. Volgens mij ligt het diepste punt niet in het midden?

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:39

Prachtpaardje!! Maar ik ga zeker met renske mee..

Het is nog een jong diertje, laat hem eerst eens lekker lang en laag lopen, werk vanuit de achterhand, en probeer je minder te focussen op de voorhand.

Ik vind je foto's een vreselijk beeld geven... Probeer te werken aan de ontspanning!

Even een editje...

Je zegt dat het komt omdat hij dramt en daardoor te diep gaat lopen. Maar op je foto's in je profiel en het filmpje met Orlando zie ik precies het zelfde plaatje as bij dit paard.

Moet er dan niet een lampje gaan branden voor je je paard de schuld geeft? :)*
Laatst bijgewerkt door Roosjelief op 08-03-10 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:40

Wat een aparte kruising! Hij ziet er leuk uit.
Maar laat hem lekker op zijn eigen benen lopen ipv op jouw handen. Het is nog een jong beestje zoals ik uit jouw tekst op maak en die vinden dat al gauw moeilijk. Je zit er nu veel te veel aan. Desnoods loopt ie niet perfect aan de teugel zoals jij hem misschien zou willen zien.
Succes!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:58

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.