Lynn wedstrijd @ nu L1 startgerechtigd!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loekilove

Re: Lynn wedstrijd @ nu L1 startgerechtigd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 08:24

probeer je handen op gelijke hoogte te houden.
Helemaal als je wend of de bocht om gaat.
Dan zie ik je buitenhand verder omhoog gaan dan je binnenhand.
Je weet toch wel dat je met je benen moet sturen en een beetje met de teugelhulpen???? :P

Verder erg leuk paard.

Karen1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 14:07

Ik vind het er netjes uitzien! Ik denk dat je ook in de L1 wel punten gaat pakken!

Je paard is best groot, dus het is begrijpelijk dat hij soms nog wat 'lang' loopt en een beetje op de voorhand valt, maar met veel training kan je dat wel verbeteren! Overgangen, schijnovergangen, cavaletti lopen, of bergop galoperen zijn hele goede oefeningen om je paard wat geslotener te krijgen.

Ga zo door en succes in de L1!

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 14:33

Allereerst, gefeliciteerd met deze prachtige punten, knap hoor!
Wat mij nog wel opviel dat je inderdaad echt je hakken meer moet uitdrukken, want als je nu drijft doe je dat alleen maar met je spoor, ipv eerst met je kuiten en dan bij geen reactie een keer spoor erbij.
Succes met je volgende wedstrijden!

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 14:57

Me hakken zijn echt vooruit gegaan.. Hier even een vergelijk topic.. Ook ben ik nu meer op me kont gaan zitten dus als ik de foto's vergelijk met toen ben ik steeds een stukje vooruit gegaan, gelukkig! :P

[RT-HAW] Clinic Sander Marijnissen (B/L)

Dankjullie voor de reacties!

Tourrebout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:24

Ziet er goed uit.. let er wel op dat je paardje niet te lang wordt van voren..

liesje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 08:17

JoycexLynn12 schreef:
Dat is een hele goede tip inderdaad. Nou moet ik wel zeggen dat ik altijd erg zenuwachtig ben op wedstrijd, vooral in de proef. Ik ben altijd best bang dat mensen me uitlachen vannuit de kantine en ga daardoor vrij gespannen zitten.

Ik ga daar inderdaad eens op letten in de training, gewoon zelf veel meer ontspannen.

Op deze zin wil ik zeker even reageren; waarom ben je in hemelsnaam bang dat mensen je uitlachen?
Je hebt een prachtig paard, rijdt prima proeven, je zou juist trots moeten zijn! Als je de ring inrijdt moet je gewoon denken: Kijk allemaal maar eens naar mij, want hier komt wel zo'n mooie combinatie de ring in! Dan straal je dat ook uit en show je je paard nog beter! Succes!

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 15:53

Daar heb je gelijk in hoor Liesje1986.
Ik ben hartstikke trots, zeker weten maar toch blijf ik de zenuwen houden.. wat als er dit gebeurt en wat als er dat gebeurt enz..
Achja, meestal als de proef is begonnen ben ik alles kwijt en richt ik me volledig op Lynn, als ik dat niet doe raffel ik mijn oefeningen af en zullen we nooit winstpunten halen!