Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

??!! annelinnie schreef:Kels is absoluut wel klaar om een jong paard op te voeden, je weet echt te weinig over haar om dat te kunnen zeggen!
Anouk is gezond, maar de laatste tijd knettergek, als de dierenarts niets bijzonders gezien heeft laatst is er dus niets opvallends..
waarschijnlijk heeft ze dus de zomer in de bol en is dat de grootste reden.. dus vragen we om tips om haar te houden rond deze tijd van het jaar, dat is toch niets teveel gevraagd..??!!
kelselientje schreef:heel erg bedankt dat iedereen zo over mij denkt:S
Ik heb jaren rijervaring, heb mijn buurvrouw altijd geholpen met rijklaar maken van pony's..Dus geen ervaring klopt niet!
Ik heb afspraak gemaakt met fysiotherapeut, hij komt vrijdag.. kijken als hij wat vind! Ik zal ook wel even kijken als ik een afspraak kan maken met een zadelmaker/passer! Ik probeer altijd zo duidelijk mogelijk te zijn en er weer op te reageren, maar hallo ik heb ook een leven.. zit in examenjaar had gister presentaties 's avonds op school ook voor een examencijfer, sorry als ik gister dan niet gereageerd heb!
dankje!! zou je misschien ook weten waar ik dat kan vinden?
, niet iedereen zit elke dag op bokt. Maar zoveel te meer wij weten zoveel betere tips we kunnen geven.