en zonodig me beugels omdraaien. zodat de riemen niet draaien. bedankt in ieder geval
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en zonodig me beugels omdraaien. zodat de riemen niet draaien. bedankt in ieder geval
)

Share schreef:Bedankt weer voor alle tipsik ga er echt wat mee doen en nog meer proberen het vertrouwen te krijgen en te ontspannen.
Mijn beugels gedraait?ik heb even in andere rij topics gekeken maar ik zie geen verschil?? zie alleen dat wanneer ik mijn tenen erg naar buiten draai je de platte kant van de beugelriem ziet?? heb ook a symmetrische beugels of zitten die verkeerd om? ik snap m niet
maar ik ontdek echt niet wat er fout zit
de korte kan zit volgens mij ook aan de buitenkant?!
Nou nog maar eens kijken als ik ga rijden.. voel me zo stom hahaha! Share schreef:Bedankt weer!
kaatjemuts, ik heb eergister nog gekekenmaar ik ontdek echt niet wat er fout zit
de korte kan zit volgens mij ook aan de buitenkant?!
Nou nog maar eens kijken als ik ga rijden.. voel me zo stom hahaha!
kijken of het dan wel goed is 
ik dacht echt dat ze zo hoorde zodat je tenen meer naar binnen steken maar eigenlijk steek ik ze nu juist extra af. de lange zijde zit hier aan de buiten kan ende korte aan de binnenkant. ik ga het omwisselen
Laatste foto ziet er wel keurig uit. Verder commentaar is al gegeven, succes verder, komt goed