Ik vind het allemaal goed eruit zien hoor En over de beugels; die moet je lekker dragen zoals jij fijn vindt!
Revanches
Geplaatst: 08-03-10 16:06
Dit is niet iets voor RUI maar voor RT-P. Daarom een verplaatsing.
Treintje1
Geplaatst: 08-03-10 16:27
ik vind het er prima uit zien. vind je ook niet te groot voor je paardje
xxLonnekeexx
Geplaatst: 08-03-10 16:48
Ik vind het hardstikke meevallen, ben je echt te groot? Ik vind je beugels zo trouwens ook wel goed zitten. En als je ze zelf toch langer wilt doen kan dat goed hoor!
Carlijnx
Geplaatst: 08-03-10 18:10
ik vind je beugels wel goed zo, misschien 1 gaatje maar het is niet noodzakelijk!
hier heb ik zelf ook last van, ik te groot pony te klein ik heb een veelzijdigheidszadel, en als ik m'n beugels langer doe (wat eigenlijk wel moet) liggen mijn benen helemaal niet meer mooi, heb nogal lange benen, dus ik ga maar sparen voor een dressuur zadel! Zodat mijn benen wat mooier liggen.
Ik vind je beugels een prima lengte, voor zover ik kan zien Het lijkt me ook verstandiger om met iets kortere beugels te rijden, dan dat je er dadelijk onderuit steekt, dat rijd helemaal lastig. Hoewel de foto niet heel duidelijk is (qua beenligging) denk ik dat je je onderbeen misschien wel wat meer terug mag leggen, zodat oor-schouder-heup-hak op één lijn zitten. Nu lijk je je onderbeen wat naar voren te hebben, en behalve dat dat onhandig rijd zie je er dan ook sneller te lang uit
Nienkee_
Geplaatst: 08-03-10 21:54
Ik vind je eigenlijk niet te groot De lengte van je beugels lijken me goed
lailapri
Geplaatst: 08-03-10 22:10
ik denk dat je beenligging netter wordt van goede zitlessen (zoals bijvoorbeeld centered riding een manier van rijden die voor elke tak een basis kan vormen), verder wordt het natuurlijk belangrijk nu je steeds groter wordt dat je goed mee gaat zitten als je nu tegenwerkt geeft het gelijk zo'n hefboom werking
Mir_horses
Geplaatst: 09-03-10 10:17
Ik vind je zelfs op de springfoto's in je profiel je niet te groot. Wat is jouw eigen lengte? Lekker doorgaan hoor, ik heb wel eens gekkere foto's gezien, daar vallen die van jou niet onder .
Ik zou de beugelriemen wel iets langer doen. Je been heeft op zich zo voor het plaatje wel een aardige lengte, maar volgens mij komt dat ook deels omdat je je hak extreem uitdrukt.