Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! 
!
Sillebil schreef:Ik vind jullie een leuke combinatie, maar je beenhouding vind ik wel écht een doorn in het oog. Ik zou je aanraden om je spoortjes er af te halen en eerst goed aan je been/voethouding te werken, zodat je je pony niet constant loopt te prikken. Hakken uitdrukken en tenen naar binnen. Zodra je dat voor elkaar hebt kun je je sporen weer om doen, maar op deze manier geeft het geen fijn beeld! Verder is alles waar ik aan dacht al gezegd.
Hopelijk heb je er wat aan!
Veel succes!
Dus dat komt hopelijk in orde...
en ik ben zeker benieuwd naar je nieuwe foto's
Renee schreef:Maar als je wedstrijden etc heb gereden dan heb je de problemen niet altijd gehad met de middedraf? Dan vind ik het wel vreemd dat die problemen nu zijn ontstaan. Stond je pony vroeger onder zo'n prestatie druk dat hij het wel goed MOEST doen dat hij dat ook deed, of ligt het probleem aan de pijntjes die hij heeft?
Na mijn idee zit hij een beetje vast in zijn lichaam dus hierin ga ik helemaal mee met de andere mensen die dit hebben gezegd
Rijtechnies: Ik erger me heel erg aan je spoortjes maar je hebt al gezegd dat je ze der af heb gehaald, dat was heel verstandig van jeen ik ben zeker benieuwd naar je nieuwe foto's
Daarom kan hij er ook nogal vast uitzien, het was al meer dan een week geleden dat ik er nog eens op zat op deze foto's. Aan zijn pijntjes ligt het volgens mij niet, dat was een peesblessure in zijn been, het lijkt me sterk als hij daardoor zijn nek niet kan buigen...

!