?Ik bedoel, wat heeft het voor zin?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?Anoukie schreef:Dan nog, hoe zou jij het vinden als een openbaar filmpje van jou ergens op een heel groot forum afgekraakt zou worden?
Ik bedoel, wat heeft het voor zin?
Anoukie schreef:Dan nog, hoe zou jij het vinden als een openbaar filmpje van jou ergens op een heel groot forum afgekraakt zou worden?
.
.
. Ik vind het ook niet nodig om daarover te oordelen.
.
. Ik zou ook nergens beweren dat mijn paard geweldig loopt als we aan het rijden zijn, maar ze beleeft er wel plezier aan en ontspannen is ze zeker. Vegas_B schreef:Iets meer lengte in de hals zou mooier zijn.. maar je kunt van deze filmpjes niet echt zeggen dat hij erin 'getrokken' is. Sommige hengsten zijn nogal showerig van zichzelf. Als ik naar mij eigen hengst kijk als hij een merrie van dichtbij 'begroet' (en een beetje stoer gaat doen) dan komt hij dicht bij zon soort halshouding. Daarbij komt ook nog het type ras om de hoek kijken. Friezen zijn van nature wat meer opgericht.. Dit neemt natuurlijk niet weg dat de fries in dit filmpje wel erg kort in de hals is..
. 
. Anoukie schreef:Is het de bedoeling dat hier ook nog wat geleerd wordt of wordt dit een "oeh aah wat sielug" topic? No offence hoor, maar ik vind het niet zo netjes om een willekeurig filmpje van youtube af te trekken en dat openbaar te gaan zitten afkraken.
Abeltje77 schreef:Anoukie schreef:Dan nog, hoe zou jij het vinden als een openbaar filmpje van jou ergens op een heel groot forum afgekraakt zou worden?
Tja Anoukie, dat risico neem je als je een filmpje op youtube (notabene, hoeveel openbaarder kan het nog) zet. Dan worden er meningen gevormt over zo'n filmpje. Wilt de maker dat niet, dan moet ie niets op internet zetten.
Er zijn genoeg youtubefilmpjes op bokt te vinden die iedereen lief, leuk, grappig of geweldig vindt. Dan zou dat dus ook niet meer mogen.
beamer schreef:En als jij nou eerst even het topic doorleest voor je reageert...Mensen waarom kraken jullie paarden af en manier van rijden jullie kunnen het niet eens nadoen laat staan het paard het aanleren, waarom toch altijd negatief, en altijd beter weten. Ga zelf is wat presteren en zet jou film op youtube, is kijken wat jullie eens kunnen. Waarschijnlijk geen bal want er worden nu dingen gezegd wat verre weg gewoon laat zien dat er geen verstand is