amareno@ is die er klaar voor?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zijn we klaar voor de B?

ja je kan zo starten!
51 (43%)
nee, ik zal nog heel lang door blijven trainen als ik jou was..
11 (9%)
ja over een maandje wel.
50 (42%)
nee helemaal niet..
6 (5%)

Totaal aantal stemmen: 118

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 13:03

Drrrassic schreef:
Ik denk het wel :j
Je zit trouwens wel heel raar naar achteren steeds, hoe komt dat?

ik zou het niet weten.. maar ik denk dat ik iets meer naar achter ga zitten omiets beter te blijven zitten.. :D

pajidin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 16:46

Ik vind je paard nog ontzettend arm is in de bespiering! Zowel in hals als in zijn broekspieren...
Hij mag mijn inziens best wat meer gevoerd worden zodat hij iets meer body krijgt. Nu is hij erg schraal en niet in wedstrijdconditie.

De aanleuning zou nog wat mooier kunnen en de bewegingen wat krachtiger, maar een B-proefje gaat je vast wel lukken!

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 17:12

pajidin schreef:
Ik vind je paard nog ontzettend arm is in de bespiering! Zowel in hals als in zijn broekspieren...
Hij mag mijn inziens best wat meer gevoerd worden zodat hij iets meer body krijgt. Nu is hij erg schraal en niet in wedstrijdconditie.

De aanleuning zou nog wat mooier kunnen en de bewegingen wat krachtiger, maar een B-proefje gaat je vast wel lukken!

haha hij krijgt genoeg voer hoor we voeren hem zelfs nog bij maar ik heb hem nog maar in het begin van november, en ik heb hem bij een hadelstal
gekocht dus ik denk dat hij daar een beetje geleden heeft... maar zodra hij het land op gaat krijgt hij wel meer body!

-zijn hals heeft hij van zijn ouders, hij zal namelijk ook nooit een gespierde bonk worden ;) -

hier is hij net drie jaar. en hier heeft hij niet zo'n iel nekje *D
Afbeelding

Thea_Dinske

Re: amareno@ is die er klaar voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:19

Hahah Wat grappig ik heb vanmiddag nog via via bij jou op je hyves gekeken.... en vind het echt een supper leuk paard..

Ik zou lekker gaan beginnen

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 17:24

theasnsj schreef:
Hahah Wat grappig ik heb vanmiddag nog via via bij jou op je hyves gekeken.... en vind het echt een supper leuk paard..

Ik zou lekker gaan beginnen

Oo, echt! grappig :P
bedankt! :=

Thea_Dinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:25

Suc6 veder en laat me even weten hoe het gaat in de B :D

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 17:28

theasnsj schreef:
Suc6 veder en laat me even weten hoe het gaat in de B :D

ja is goed, ik open dan een weer een topic met foto's nartuurlijk *D

Thea_Dinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:32

Ja goed zo :))

Ow ik vind het echt een leuk paardje.. ;)

Doegg *\o/*

Jizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:39

Ik denk dat het opzich wel zou kunnen, heb op het achteroverzitten en je tenen na maar een min puntje en dat is dat je paardje voor mijn gevoel er nog niet helemaal klaar voor is. Hij ziet er nog zo 'kwetsbaar' (weet niet precies hoe je het moet verwoorden) uit. Dat jij er klaar voor bent is duidelijk maar ik denk dat hij er nog wel wat aan heeft als je nog een paar maanden tot een half jaartje wacht... Dan is de bespiering en het evenwicht wat meer op orde en dan zal hij er ook meer lol aan hebben denk ik :o

maaikeew1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:42

ik vind het er wel goed genoeg uit zien voor de b.
wel moet je met het doorzitten iets meer gaan zitten.
en niet achterover gaan hangen!
ook kun je misschien je handen wat minder vast zetten?
en wat meer dragen.
vind het wel b waardig.
maar het filmpje is helaas niet goed genoeg voor het beoordelen.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:43

De B staat voor Beginnend... Dus als je paard braaf is, meestal in de goede galop aanspringt, en luistert naar de hulpen.. gewoon gaan. Verwacht niet dat je binnen 1 maand in de L zit maar ga gewoon voor de ervaring, het plezier en de leermomenten.

(Ik heb niet naar je foto's of je filmpje gekeken, maar dit is gewoon mijn mening over ruiters die willen starten in het algemeen).

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 19:01

Barmat schreef:
De B staat voor Beginnend... Dus als je paard braaf is, meestal in de goede galop aanspringt, en luistert naar de hulpen.. gewoon gaan. Verwacht niet dat je binnen 1 maand in de L zit maar ga gewoon voor de ervaring, het plezier en de leermomenten.

(Ik heb niet naar je foto's of je filmpje gekeken, maar dit is gewoon mijn mening over ruiters die willen starten in het algemeen).

dankje!

lindake

Re: amareno@ is die er klaar voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:28

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.