Arne bitloos@work!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Re: Arne bitloos@work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 20:57

Ja rechtsom buigt ie net wat moeilijker om je been etc. Linksom loopt ie wat lekkerder inderdaad :j

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:00

Stef_Winston schreef:
Ja rechtsom buigt ie net wat moeilijker om je been etc. Linksom loopt ie wat lekkerder inderdaad :j

Dat is te zien. Pas wel op dat je dan ook regelmatig rechtsom rijdt en daar wat buigoefeningen doet. Ik heb nu het idee dat je meer linksom gereden bent....

PppI

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:01

Netjes hoor!! zeker bitloos. Ook al best veel verschil met het filmpje uit de zomer ;)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 21:04

Adil18 schreef:
Stef_Winston schreef:

Dat is te zien. Pas wel op dat je dan ook regelmatig rechtsom rijdt en daar wat buigoefeningen doet. Ik heb nu het idee dat je meer linksom gereden bent....

Nee dat viel wel mee, ik heb erg veel van hand veranderen en ik denk dat het wel ongeveer gelijk was :j Kan dat rechtsom net wat minder gefilmd is omdat ik toen net wat meer hulp nodig had ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:05

Stef_Winston schreef:
Nee dat viel wel mee, ik heb erg veel van hand veranderen en ik denk dat het wel ongeveer gelijk was :j Kan dat rechtsom net wat minder gefilmd is omdat ik toen net wat meer hulp nodig had ;)

Kan inderdaad, daarom schreef ik ook dat ik het idee kreeg :j

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 22:04

Heukelom schreef:
Leuk filmpje, super dat bitloos.
druk je hakken meer uit, en handen soms iets meer drage! ;)

Dankje! Klopt inderdaad :j

Daan_O

Re: Arne bitloos@work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 13:14

Leuk dat je bitloos rijdt, en top dat het hoofdstel onderweg is! :D

Let wel even op dat je de neusriem niet te laag doet want zoals het halster nu inwerkt is het te laag.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-10 17:15

Daan_Ordeal schreef:
Leuk dat je bitloos rijdt, en top dat het hoofdstel onderweg is! :D

Let wel even op dat je de neusriem niet te laag doet want zoals het halster nu inwerkt is het te laag.

Klopt, daar zal ook zeker op gelet worden :j

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:34

Arne ziet er verder super uit zeg :D. En voor iemand die hem niet vaak rijd doe je het goed hoor :j

offtopic Ik ben zijn 1e verzorgster geweest. Ik ken Arne al van toen hij een paar uur oud was. Hij heeft idd altijd zo diep gelopen. Dat komt vooral door degene die hem heeft ingereden :( . Dat heb ik niet gedaan omdat ik net een kind had gekregen ;) Van haar moest ie gelijk met inrijden al in de krul lopen en na een paar weken deed ze al z-oefeningetjes met hem ;( Toen ik hem na 4 maanden zelf ging rijden kon hij niet eens op zijn eigen benen lopen. Zodra je de teugels liet vieren knalde hij zowat tegen de muur op. Gelukkig is dat er snel uitgekregen :D. Ik vind het fijn om te zien dat hij zo goed gaat. Al doet het mij ook weer pijn en mis ik hem nog steeds. ;(

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 20:45

blackpegasus schreef:
Arne ziet er verder super uit zeg :D. En voor iemand die hem niet vaak rijd doe je het goed hoor :j

offtopic Ik ben zijn 1e verzorgster geweest. Ik ken Arne al van toen hij een paar uur oud was. Hij heeft idd altijd zo diep gelopen. Dat komt vooral door degene die hem heeft ingereden :( . Dat heb ik niet gedaan omdat ik net een kind had gekregen ;) Van haar moest ie gelijk met inrijden al in de krul lopen en na een paar weken deed ze al z-oefeningetjes met hem ;( Toen ik hem na 4 maanden zelf ging rijden kon hij niet eens op zijn eigen benen lopen. Zodra je de teugels liet vieren knalde hij zowat tegen de muur op. Gelukkig is dat er snel uitgekregen :D. Ik vind het fijn om te zien dat hij zo goed gaat. Al doet het mij ook weer pijn en mis ik hem nog steeds. ;(

Dankje! Tsja het is jammer dat is zo is ingereden. Tegenwoordig loopt ie al een stuk beter dan de vorige keer dat ik erop reed :) Komt ook omdat Lisa hem nu vaak rijdt en les met hem heeft :) Je merkt echt verbetering!