Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Adil18 schreef:Stef_Winston schreef:Ja rechtsom buigt ie net wat moeilijker om je been etc. Linksom loopt ie wat lekkerder inderdaad
Dat is te zien. Pas wel op dat je dan ook regelmatig rechtsom rijdt en daar wat buigoefeningen doet. Ik heb nu het idee dat je meer linksom gereden bent....
blackpegasus schreef:Arne ziet er verder super uit zeg. En voor iemand die hem niet vaak rijd doe je het goed hoor
offtopic Ik ben zijn 1e verzorgster geweest. Ik ken Arne al van toen hij een paar uur oud was. Hij heeft idd altijd zo diep gelopen. Dat komt vooral door degene die hem heeft ingereden. Dat heb ik niet gedaan omdat ik net een kind had gekregen
Van haar moest ie gelijk met inrijden al in de krul lopen en na een paar weken deed ze al z-oefeningetjes met hem
Toen ik hem na 4 maanden zelf ging rijden kon hij niet eens op zijn eigen benen lopen. Zodra je de teugels liet vieren knalde hij zowat tegen de muur op. Gelukkig is dat er snel uitgekregen
. Ik vind het fijn om te zien dat hij zo goed gaat. Al doet het mij ook weer pijn en mis ik hem nog steeds.