Heeft ze aanleg/talent?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:31

En??
heeft dit met dit topic te maken zosja??

Ts; heb nog even goed gekeken voor commentaar: misschien de beugels een gaatje korter doen? op sommige foto's rijdt ze op haar tenen als het ware

lovefrank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 23:33

Ik vind persoonlijk dat ik wel erg vreemde reacties krijg?

Ts zelf? Nou ik denk dat die wel in bed ligt om dit tijdstip hoor!
Zelf heb ik geen kinderen...dus moeder ook niet! Maar ben wel trots op haar omdat het gewoon een leuke meid is waarvan ik vind dat ze in zo'n korte tijd erg netjes kan rijden!

corina21

Re: Heeft ze aanleg/talent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:34

ik vind het zelf ook netjes uitzien,
ik begrijp niet wat er verkeerd aan is,

lovefrank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 23:36

Ok, de beugels toch een gaatje korter.
Zelf vind ik dus dat de teugels erg lang zijn, maar de pony trekt zijn hoofd steeds naar voren zegt ze dan!
Maar bij andere paarden heeft ze ze meestal wel redelijk op maat!

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:38

zosja24 schreef:
iedereen heeft paardrijden moeten leren jongens dus even netjes blijven
ik vind 12 jaar wel laat zelf paardrijden hoor je vanaf het begin in je hard te hebben niet inene denken van o laat ik nu dit doen

Hier ben ik het niet mee eens.
Ben zelf ook pas begonnen toen ik 12 of 13 was. Wou het altijd al maar mocht toen niet, uiteidenlijk heeft een vriendin mij op haar verzorgpony gezet en toen is het allemaal begonnen.

Vind dat je niet zo maar kan oordelen van '12 jaar is laat'. Ken zelfs mensen van 30 die nu pas beginnen.
Het is nooit te laat om ergens mee te beginnen ;)

En over de foto's: Ben het met veel mensen eens dat het beestje zelf te veel met zijn hoofd de lucht in loopt (en dat je niet kan oordelen vanaf een foto)
Edit: ik bedoel dan dat hij niet gelijk in de krul hoeft te lopen, maar gewoon zijn koppie iets lager mag. Verder vind ik haar houding wel netjes...

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:42

Ik vind haar houding erg netjes voor iemand die niet lang rijdt. Dat vind ik echter nog geen "bewijs" voor talent.

Dat de pony niet netjes nageeflijk loopt verbaast mij niets. Die pony loopt waarschijnlijk al jaren lang niet anders op die manege. Dan kan je nog zo goed rijden, maar kan je hem echt niet in eens netjes nageeflijk laten lopen in een half uurtje ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:44

Horseware schreef:
Ik vind haar houding erg netjes voor iemand die niet lang rijdt. Dat vind ik echter nog geen "bewijs" voor talent.

Dat de pony niet netjes nageeflijk loopt verbaast mij niets. Die pony loopt waarschijnlijk al jaren lang niet anders op die manege. Dan kan je nog zo goed rijden, maar kan je hem echt niet in eens netjes nageeflijk laten lopen in een half uurtje ;-)

.......wat doe ik dan iedere les?

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:45

Als je echt wilt weten als ze talent is , zoek dan een goede lesgever die haar wat prive lessen geeft. Die zien het beter (en in echt) :)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:50

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Het is namelijk niet de bedoeling om een topic te openen met een andere ruiter dan jezelf op RT-HAW.