Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zosja24 schreef:de merrie heeft een half jaar stil gestaan van oktober 2009 tot april 2009 daardoor is er echt niks met der gedaan en heel erg slecht eruit gaan zien ze is al wat dikker want ze was eerst veelste dun
zosja24 schreef:zosja is 1 kwpn merrie van bijna 6 jaar een afstammeling van solitair X samber
M dressuur springen is een echte hel daarom doen wij daar ook niks mee
alleen recreatief ze is 1,73 hoog ik weet het ik heb 2 teugels dit komt omdat
zij hengstig is en dan verschrikkelijk baldadig is en ik meer grip op der heb
met een extra teugel erop die gaat er weer af zogauw de hengstig heid voorbij is
ik krijg wel les van een gediplomeerde instructrice
alleen door het weer en de bak elke keer niet te doen was is dat al een tijdje terug
zosja24 schreef:ze is de heletijd tijd het rijden aan het hinneken
we hebben een stel shetlander hengsten die staan in de paddock naast de bak dus daardoor is ze zo gespannenje ziet ook op de piaf foto ze hinnekte precies op die foto
was wel grappig voor andere maar voor mij een hell
hengstig heid in bij haar heel erg te merken
zosja24 schreef:dat weet ik romeo basis moet er goed inzitten maar zoals gohya al zegt ik heb al veel paarden naar het hogere gereden of gekeken of ze het nog konden enzvoort maar mijn houding is puur zo met het in knikken naar links doordat met ruggen wervels niet goed staan toendietijd heb ik 3 ribben gebroken en mijn wervel kolom stond niet 100% nu nog niet door de pijn zak ik aan 1 kant in
zosja24 schreef:springe is een hell omdat ze met springen veel te sterk voor me is!!
en er met me vandoor gaat waarom we met de piaf begonnen was me ook al een ?? maar me les gever zegt dat het goed gaat ze zegt je rijd M1 dus over een tijdje komt het tevoorschijn
zosja24 schreef:ik weet over belicht maar mensen ik vraag niet veel van der vorig jaar had ze een peesontsteking daardoor is ze veel bespiering kwijt en ze is hengstig daardoor is zij niet te doen ze sprint van hop naar her en als je kijkt naar hoe me houding eerst was en als had ik al me botten gebroken kan maar ik loop er nog fisio voor dus dan is het toch erger dan je zelf denkt
zosja24 schreef:de merrie is op dit moment niet te doen al de heleweek niet
doordat zij hengstig is en overal op let behalve op der eigen van elk dingetje hinnikt en als sommige zegen dit kan beter nou probeer er dan zelf op te gaan en kijk of je het zelf zo leuk nog vind als je een gillende keukenmeid onder je kont heb
Niezzz schreef:Heb even in je profiel gekeken en vind de bovenste foto met dat rode dekje er veel beter uitzien. Paard loopt lekker op 4 benen ik zie weinig gepluk en ook niet iemand die er aan loopt te trekken. Ze loopt dan wel niet met haar hoofd naar beneden maar fiets it als je ontspannen rijd komt dat vanzelf.
En als je paard zo verschrikkelijk hengstig en je kan daar niet tegen rijd dan niet of koop lekker een ruin...
zosja24 schreef:piaf beginselen ik word geholpen door me instructrice ermee
zosja24 schreef:En een half jaar terug ong