Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rocksyboy schreef:Als eerste, knap dat je durft te rijden zonder cap op een paard dat (in oktober) nog maar een half jaar onder het zadel is..
Maar ik ben het wel eens met voorgaande. Eerste foto's loopt hij mooi op de loodlijn. Volgende foto's eigenlijk allemaal erachter. Meeste van die foto's worden de passen ook niet afgemaakt, en bij de eerste foto's wel. Dus, denk om de lengte in de hals. Beter even boven tempo dan de gehele gangen verkorten. Want dit is er veel moeilijker weer uit te rijden. Succes!

Dancie schreef:dat ze in oktober fijner loopt kan kloppen..
ze is nu een stuk actiever en ook veel frissen hierdoor gaat ze zelf gespannen lopen en pak ik haar af en toe best verkeerd op. Verder staat ze nu ook op extra voer waardoor ze nog heeter word. Dit zijn geen excuses dat weet ik maar het is wel waar.
MiSz_SaNdY schreef:ik ga zeker mee met de rest
-vooral je handen: had iknet uitgebreid uitleg op gegeven
- je voeten: ja blijft oefenen
-vooruit kijken!!: lastig puntje word aan gewerkt
-paard is gespannen op de nieuwere foto's: KLopt helemaal komt omdat we met veel nieuwe dingen bezig zijn waardoor ze sterk word en wilt wegrennen. hierdoor loopt ze over haar tempo en gaat het er iets slordiger uitzien
-waarom zet je haar op extra voer waar ze nog heter van word? Omdat ze het nodig had als ik iedere dag ongeveer alles eruit rijd heeft ze de perfecte balans met voer en werk. Dus houd ik haar hierop.
-cap? je zegt dat je met haar kan lezen en schrijven?
ik weet niet of je het ooit hebt meegemaakt of hebt gezien hoe iemand zwaar hersenletsel of derg. heeft gekregen door een val etc. door het niet gebruiken van een cap? ik heb mensen gezien met en zonder cap die gigantisch gevallen zijn, en van vele met cap is ook weinig over