Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pip_Norman schreef:Hij is typisch Fjord, dus al ik hem naar voren rijd, krijg ik hem niet meer terug.
_Suus17_ schreef:Wat een gave combinatie zeg!![]()
Meeste commentaar is hiervoor al gezegd. Maar let er wel op dat je niet te scheef gaat zitten, je valt soms helemaal naar 1 kant. Doe je wel af en toe oefeningen waardoor je pony recht wordt? Want op een scheef paard kan je ook niet recht zitten..
Evy schreef:Pip_Norman schreef:Hij is typisch Fjord, dus al ik hem naar voren rijd, krijg ik hem niet meer terug.
Dit heeft niks met fjord zijn te maken hoor, mijn fjord kan ik ook gewoon naar voren rijden en dan krijg ik haar weer netjes terug.
Hoe doe je dat dan met middendraf en middengalop? Dan moet je hem toch ook terug rijden?
Het ziet er idd een beetje hangerig uit op de foto's, probeer veel met hem te schakelen zodat hij meer op de achterhand gaat lopen en licht wordt van voren. Als hij op de achterhand loopt gaat hij ook niet meer hangen.
Ik heb jullie laatst nog gezien op de keuring in Dordrecht tijdens bestgaand, het gaf toen wel een mooi constant beeld en je reed hem netjes.