Angst voor rijden zonder eerst te longeren..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Poekiemansss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 15:43

KiWiKo schreef:
nu is het wel verstandig om even mee te rijden ivm spierpijn ed....... maar ik zou een half lesje meegaan.

wat betreft het vertrouwen.......... er staat een instructeur in de baan, die help je wel als het even niet goed gaat.

Ik zou dus even overleggen met de instructeur..... en dan pas je beslissing maken.

Wel moet ze vandaag iets doen, anders heeft het paard het morgen echt slecht qua spieren

Ze mag staat nu in de bak, samen met wat vriendjes.

lon30 schreef:
Ik vraag me af? Rij je zelf al lang? Op andere paarden?

Ik rij nu ongeveer 10 jaar, maar ben er in het verleden een paar keer erg hard afgevallen met als gevolg gebroken arm, gebroken vingers e.d., daardoor ben ik een stuk voorzichtiger, maar ook angstiger geworden.

lon30

Re: Angst voor rijden zonder eerst te longeren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:12

Ik vroeg het me af qua ervaring, maar dan zou je het inderdaad wel moeten kunnen. Maar die angst hè, kan je er helaas niet mee helpen....ken het maar al te goed.

jij_en_ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 17:51

lisa1052 schreef:
Hee
De meesten denken het zelfde als ik
Als jij geen vertrouwen in jou paard hebt is het vooral niet verstandig om nu al gelijk te gaan rijden
Eerst jij en je paard vertrouwen krijgen in elkaar en als dat beter gaat mischien eens een prive les nemen
Veel plezier nog

Mvg Lisa

:j , leer het paard is goed kennen.
Probeer het over een weekje ofzo.