elmo1 schreef:Miracle_ schreef:Die van mij doet het anders prima op stal, niet alle arabieren zijn hetzelfde

volgens je profiel heb je een halfbloed en dat kan je echt niet vergelijken, ik vrees dat Arabesk gelijk heeft
Die halfbloed van mij is anders erg pittig, ik denk ook niet dat jij via een foto kan oordelen daarover, of het vergelijkbaar is. En dit is niet de eerste arabier die ik onder me kont heb gehad, (en dus ook volbloeden) en die deden het ook prima op stal hoor, als ze een dag, of meer, niet naar buiten konden.
Nogmaals, niet alle arabieren zijn hetzelfde.
HannahFrouk schreef:Zegt niet zo heel veel volgens mij. Mijn paard staat errug graag in z'n stal (de Arabier waar ik het hierboven over had) dat is ook geen enkel probleem. Hij staat nu liever binnen als buiten! Maar je merkt het wel als je gaat rijden. Ik wijt dat meer aan kou dan aan de stal. Het maakt nl niet uit of hij nou in z'n stal staat of in de wei, hij is gewoon in de winter drukker met rijden. In de wei beweegt hij nl met dit weer evenmin.
Inderdaad. Je merkt het met rijden als ie lang binnen gestaan heeft, maar dat is bij de KWPNer van mijn stalgenoot ook zo, en de draver van mijn andere stal genoot precies hetzelfde, dus dat is niet iets "typisch arabier"