Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
onley schreef:op filmpje 3 die daar achter bij je reed dat paard loopt voor geen meter
lekker dat ze dat zelf niet zien
Jorine_Falco schreef:Toevallig ken ik deze instructrice ook, en zijn de lessen totaal géén ramp. Misschien veel standaardopmerkingen, maar als er een probleem is helpt ze ook.
Steef, ik vindt echt dat je vooruit gaat met Figador! Ik heb het dan al een lange tijd hiervoor niet gezien, maar dit ziet er echt goed uit!
lovefi schreef:onley schreef:op filmpje 3 die daar achter bij je reed dat paard loopt voor geen meter
lekker dat ze dat zelf niet zien
Dat kan je best wat subtieler zeggen of niet ? Je weet niks van dit paard of hoe die loopt. Hij is langzaam ja, maar het is een beetje overdreven om te zeggen dat hij voor geen meter loopt.
Fira schreef:Het meeste commentaar is al gegeven.
Niet te veel met je sporen in z'n buik prikken, en laat z'n mond een beetje met rust.
Voor de rest is het een leuk beestje! En je rijdt hem goed, vooral omdat je zei dat hij vaak pittig was.
mimeslosydy schreef:oh oké het leek zo![]()
lijkt me dan dat ze hem wat meer mag activeren, de amazone had hier al eerder gereageerd in dit topic dat ze het maar ''opgegeven'' had?
dat lijkt me niet de goede instelling lijkt me toch dat je meer wilt doen dan een uurtje 'op en paard zitten'
knuffeldier schreef:wel grappig om die stem weer eens te horen. Idd heel eentonig. Zelf heb ik ook een poos les gehad van deze instructrice en het klopt dat ze een hoop standaard opmerkingen maakt en af en toe een bandje aflijkt te draaien. MAAR, het is wel degelijk een goede instructrice heb veel bij haar geleerd.Ze heeft me ook meer zelfvertrouwen gegeven. Maar ik heb ook nooit in een groepsles gereden.
Al het nodige commentaar is al gegeven, daar kan ik niks nuttigs meer aan toevoegen.
Ik vroeg me wel af hoe gaat het met figador? Toen ik stopte bij chardon stond hij net in de kliniek (was nogal ene bloederig gebeuren geweest had ik begrepen) leuk om te zien dat hij nu weer leuk meeloopt.
Citaat:oh oké het leek zo![]()
lijkt me dan dat ze hem wat meer mag activeren, de amazone had hier al eerder gereageerd in dit topic dat ze het maar ''opgegeven'' had?
dat lijkt me niet de goede instelling lijkt me toch dat je meer wilt doen dan een uurtje 'op en paard zitten'
Gipsylover schreef:Dankje! Klopt, daar moet ik inderdaad aan werken..Ziet er leuk uit steef!
Probeer wat minder been te geven, en meer reactie op je been te vragen!
turbo6 schreef:Ja we waren aan het carousellen, dus ze vroeg wie de 2e sectie wasZegt zij nou in het 3de filmpje sexy??
Voor de rest ga ik mee in het kommentaar van de andere gebruikers.