Stef_Winston en Figador@work

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:45

Maar LEER je er ook echt wat? En dan bedoel ik niet de standaardopmerkingen die mijn nichtje van 6 ook kan verzinnen als hakken laag, handen recht, tempo houden, en rechtop zitten?

Steef

Re: Stef_Winston en Figador@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 15:54

Nog even voor de duidelijkheid. Ik rij zelf normaalgesproken niet in deze les. Ik rij zelf bij een andere instructrice. Ik reed 1 keer in deze les mee, omdat er leuke mensen in rijden en het altijd erg gezellig is ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:57

onley schreef:
op filmpje 3 die daar achter bij je reed dat paard loopt voor geen meter
lekker dat ze dat zelf niet zien ;(

Dat zag ik zelf ook wel , maar kreeg hem niet meer vooruit. Dus had het een beetje opgegeven.
Laatst bijgewerkt door JustJoyce op 30-01-10 16:16, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:00

Toevallig ken ik deze instructrice ook, en zijn de lessen totaal géén ramp. Misschien veel standaardopmerkingen, maar als er een probleem is helpt ze ook.

Steef, ik vindt echt dat je vooruit gaat met Figador! Ik heb het dan al een lange tijd hiervoor niet gezien, maar dit ziet er echt goed uit! :)

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:46

Haha die stem vind ik hilarisch ! _O-
echt de hele tijd de zelfde toon.

Maar voorderest ziet het er wel goed uit, ! :)

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 18:31

onley schreef:

Dat kan je best wat subtieler zeggen of niet ? Je weet niks van dit paard of hoe die loopt. Hij is langzaam ja, maar het is een beetje overdreven om te zeggen dat hij voor geen meter loopt.

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 19:05

hey steef, het ging goed hoor, zeker na al die dagen niks doen.
en lot, hij liep vandaag ook super. hoop voor je dat hij morgen ook zo loopt.

Peche_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:17

Het ziet er goed uit hoor Steef ;)
En zoals al gezegt is; je benen wat stiller houden en wat meer rechtop zitten!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 20:55

Jorine_Falco schreef:
Toevallig ken ik deze instructrice ook, en zijn de lessen totaal géén ramp. Misschien veel standaardopmerkingen, maar als er een probleem is helpt ze ook.

Steef, ik vindt echt dat je vooruit gaat met Figador! Ik heb het dan al een lange tijd hiervoor niet gezien, maar dit ziet er echt goed uit! :)

Dankje Jorien! :D

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:05

lovefi schreef:
onley schreef:

Dat kan je best wat subtieler zeggen of niet ? Je weet niks van dit paard of hoe die loopt. Hij is langzaam ja, maar het is een beetje overdreven om te zeggen dat hij voor geen meter loopt.

volgens mij bedoelt ze dat ie kreupel loopt ;)
hij hinkt als ik het zo zie

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:06

Kan kloppen dat ze dat bedoeld, Hij lijkt te hinken maar doet dit absoluut niet.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 21:08

Zo loopt dit paard van zichzelf, hij is van zichzelf ook niet al te vlug. Als die kreupel loopt gaan de paarden er gelijk uit. Dit paard heeft ook bij Ysbrand in het indoor span gelopen en wordt dus echt wel op gelet ;)

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:13

Het meeste commentaar is al gegeven.
Niet te veel met je sporen in z'n buik prikken, en laat z'n mond een beetje met rust.
Voor de rest is het een leuk beestje! En je rijdt hem goed, vooral omdat je zei dat hij vaak pittig was.

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:14

Stef_Winston schreef:
Zo loopt dit paard van zichzelf, hij is van zichzelf ook niet al te vlug. Als die kreupel loopt gaan de paarden er gelijk uit. Dit paard heeft ook bij Ysbrand in het indoor span gelopen en wordt dus echt wel op gelet ;)

oh oké ;) het leek zo

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:16

quote="Stef_Winston"]
[/quote]

oh oké het leek zo ;)
lijkt me dan dat ze hem wat meer mag activeren, de amazone had hier al eerder gereageerd in dit topic dat ze het maar ''opgegeven'' had?
dat lijkt me niet de goede instelling lijkt me toch dat je meer wilt doen dan een uurtje 'op en paard zitten'

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 21:17

Fira schreef:
Het meeste commentaar is al gegeven.
Niet te veel met je sporen in z'n buik prikken, en laat z'n mond een beetje met rust.
Voor de rest is het een leuk beestje! En je rijdt hem goed, vooral omdat je zei dat hij vaak pittig was.

Ik probeer z'n mond zoveel mogelijk met rust te laten. Ik heb echter gemerkt dat dat bij Fi niet zo helpt en daardoor ben ik inderdaad wat strenger geworden in m'n hand. Als hij namelijk zo loopt vind ik hem een stuk fijner lopen. Hij valt minder door je been heen, is een stuk fijner te sturen en alles is ook ineens veel minder eng :))

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 21:22

mimeslosydy schreef:
oh oké het leek zo ;)
lijkt me dan dat ze hem wat meer mag activeren, de amazone had hier al eerder gereageerd in dit topic dat ze het maar ''opgegeven'' had?
dat lijkt me niet de goede instelling lijkt me toch dat je meer wilt doen dan een uurtje 'op en paard zitten'

Dit was aan het einde van de les.. Ik snap het best en doe het er niet na. Het is erg moeilijk dit paard goed te rijden, vooral omdat hij in de lessen dus niet zo voorwaarts is en erg huppelig loopt ;)

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:49

Ziet er leuk uit steef :)!
Probeer wat minder been te geven, en meer reactie op je been te vragen!

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:00

wel grappig om die stem weer eens te horen. Idd heel eentonig. Zelf heb ik ook een poos les gehad van deze instructrice en het klopt dat ze een hoop standaard opmerkingen maakt en af en toe een bandje aflijkt te draaien. MAAR, het is wel degelijk een goede instructrice heb veel bij haar geleerd.Ze heeft me ook meer zelfvertrouwen gegeven. Zelf heb ik nooit in een groepsles gereden, is mij een beetje te druk.

Al het nodige commentaar is al gegeven, daar kan ik niks nuttigs meer aan toevoegen.

Ik vroeg me wel af hoe gaat het met figador? Toen ik stopte bij chardon stond hij net in de kliniek (was nogal een bloederig gebeuren geweest had ik begrepen) leuk om te zien dat hij nu weer leuk meeloopt.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 22:04

knuffeldier schreef:
wel grappig om die stem weer eens te horen. Idd heel eentonig. Zelf heb ik ook een poos les gehad van deze instructrice en het klopt dat ze een hoop standaard opmerkingen maakt en af en toe een bandje aflijkt te draaien. MAAR, het is wel degelijk een goede instructrice heb veel bij haar geleerd.Ze heeft me ook meer zelfvertrouwen gegeven. Maar ik heb ook nooit in een groepsles gereden.

Al het nodige commentaar is al gegeven, daar kan ik niks nuttigs meer aan toevoegen.

Ik vroeg me wel af hoe gaat het met figador? Toen ik stopte bij chardon stond hij net in de kliniek (was nogal ene bloederig gebeuren geweest had ik begrepen) leuk om te zien dat hij nu weer leuk meeloopt.

Leuk dat je ook bij Chardon hebt gereden! Waarom ben je gestopt?

Alles gaat weer goed met Fi, Dat is inderdaad een vervelende tijd geweest. Hij is inderdaad naar Utrecht gegaan. Daar een tijd gestaan, steeds weer terug voor controle. Schimmel ging niet weg, daarom moest hij geopereerd worden, daarbij werd een groot gedeelte van de schimmel verwijderd. Nu gaat alles weer helemaal goed :D

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:17

ik ben er weggegaan omdat ik een bijrijpaard had gevonden. Maar ik wilde daar al een poos weg omdat ik het veel te commercieel vond en de paarden daar amper buiten komen. Had al eens eerder op het punt gestaan om wegtegaan, maar toen hadden ze eindelijk een stuk land aangekocht waar de manege paarden dan toch sporadisch opgezet werden. Ben toen nog en poosje gebleven. Maar zodra ik wat anders had gevonden ben ik weggegaan.
Maar ik heb er wel altijd met veel plezier gereden.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:27

Citaat:
oh oké het leek zo ;)

Ik heb namelijk hele les actief gekregen tot het einde, we gingen carousselen en dat tempo houd hij niet bij... voorste paarden lopen veelste hard. Dus ik had gevraagd of we keer konden overslaan ivm dit paard, maar mocht niet dus had ik het een beetje gehad heb het even geprobeerd maar kreeg er niet meer uit. Dus toen heb ik het opgegeven.

Steef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 22:45

Gipsylover schreef:
Ziet er leuk uit steef :)!
Probeer wat minder been te geven, en meer reactie op je been te vragen!
Dankje! Klopt, daar moet ik inderdaad aan werken..

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:38

Zeg hij nou in het 3de filmpje sexy??
Voor de rest ga ik mee in het kommentaar van de andere gebruikers.

Steef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 09:14

turbo6 schreef:
Zegt zij nou in het 3de filmpje sexy??
Voor de rest ga ik mee in het kommentaar van de andere gebruikers.
Ja we waren aan het carousellen, dus ze vroeg wie de 2e sectie was ;)