Ik vind de teugels wel erg kort soms, er is misschien te weinig ontspanning.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fenna1995 schreef:Leuk om isa zo terug te zien. Er is veel verandering te zien (in positieve vorm dan).
Ik vind de teugels wel erg kort soms, er is misschien te weinig ontspanning.
maar als je haar even uit laat razen is het daarna niet beter? marritpiebe schreef:Maudje94 schreef:zit er leuk uit marrit!, idd wat de andere zeggen zit er gespannen uit. Ik denk det het belangrijk nu is om niet nageflijk te rijden maar neusje lekker uit. En vooral rustig opbouwen maar ziet er leuk uit!
dankje maud.
ja spanning.. maarja is ok neit zo gek als ze zo lang stil heft gestaan![]()
ik rij haar ook niet echt nagevelijk, ze kropt zich zlef lekker op..
ik probeer haar zo vrij mogelijk te houden en lekker lang en laag, vanaf de foto's ziet het er toch weer anders uit dan dat het voelt jammer genoeg![]()
komt dnek ik vanzelf wel, als ik mijn beugels langer heb en we weer wat meer aan elkaar gewent zijn.
. Of ik zie dat verkeerd
Maaikede94 schreef:hey Marrit!
ziet er goed uit! en wat is fijn voor je dat je eindelijk haar weer terug hebt, en weer lekker kan rijden!![]()
maar is het wel zo verstandig om meteen met haar zo te galloperen, terwijl er wat sneeuw en ijzel in de bak licht?!
het lijkt ook wel zo dat je af en toe wat streng met je binnenhand bent, maar dat kan ik ook verkeerd zien doordat het wat kleinere foto's zijn. en af en toe wat ruimte geven kan denk ik ook geen kwaad:P
verder de aandachts puntjes die je zelf geeft, maar het ziet er totaal niet raar uit!
verder ziet het er goed uit!
veel plezier er mee en veel succes!![]()
!Saar88 schreef:Hee wat leuk, een paard als naamgenoot, en nog een mooie ook!
Ik denk dat het meeste inmiddels wel gezegd is. Misschien dat je je beugels een gaatje langer mag doen, misschien wordt het dan makkelijker voor je om rechtop te blijven zitten. Wat druk jij je hakken goed uit zeg!
Misschien kan je een keer wat balkjes draven, veel paarden laten dan hun hals iets zakken en gaan hun rug beter gebruiken. Je kunt ze op rechte lijnen plaatsen (bijvoorbeeld op de diagonaal, zodat je elke keer als je van hand verandert, erover heen komt) of op de volte, dat betekent dat ze er met een nette stelling overheen moet.
En oefenen op lange rechte stukken als in het bos kan zeker helpen! Veel paarden vinden dit makkelijker dan steeds draaien, omdat dit meer van hun lichaam vergt. Je kan zo werken aan de ontspanning op de rechte stukken en wanneer je die hebt wat meer in de bak gaan rijden.
Hoop dat je hier iets aan hebt!