Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moeilijk in willen buigen, hoofdschudden en onder je vandaan lopen zijn daar duidelijke symptomen van. Heb je je wel eens verdiept in rechtrichten? Bij mijn paard heeft 't echt wonderen verricht.
nicolanca schreef:Uit het feit dat je schrijft dat ze de onstspanning wel opzoekt/opzocht, maar dan ineens uit het niets gek wordt leid ik toch wel af dat ze pijn heeft, en flinke pijn ook, dus ik zou haar eerst helemaal laten doorlichten door een dierenarts. Het is best mogelijk dat de dierenarts je vervolgens adviseert om - gezien de bouw van je paard bijvoorbeeld - de training van je paard anders op te bouwen, en als je huidige instructeur je daarbij niet kan of wil begeleiden dan zul je naar een ander op zoek moeten - maar het lijkt me prettiger om met de dierenarts en je huidige instructeur samen op zoek te gaan naar een oplossing.
KiWiKo schreef:ik denk dat als je het dier op de foto zet dat je schrikt..........