Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
minkieboy schreef:Als ik me goed heb laten informeren zijn de Easy Boots ook echt niet om mee te rijden.
Carolien007 schreef:zo mooie schoenen zeg, nou moet ie denk ik niet op je voeten gaan staan. Hoe groot is hij eigenlijk?
SharirBobby schreef:he wat handig zeg van die schoenen?
maar slijt de onderkant niet snel? daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
ze klinken als ideale dingen
Buitenzorg schreef:Staat hem stoer zeg!
Ik wil ze zondag ook wel ff IRL bewonderen die schoenen. Ik dub er ook al een tijdje over, maar hoor zowel positieve als negatieve verhalen. Ik weet het dus ff niet meer
Voice schreef:Hoi,
Ik heb voor Voice ook Old Mac's en de maat lijkt echt goed te zijn, maar na verloop van tijd draaien ze vooral voor dus ook naar binnen of naar buiten. Dat leek me toch niet goed, maar volgens mij heeft hij er zelf geen last van. Ik heb er in ieder geval de oplossing nog niet voor gevonden.
Groeten,
Judith
deedee19 schreef:Zijn deze schoenen ook geschikt om bijvoorbeeld mee te mennen? Ik ga nl. mennen maar mijn paardje heeft nu zo'n mooie hoefjes dat het zonde is om te beslaan zegt mijn hoefsmid. Maar ik ben bang als ik dalijk veel op de weg ga mennen dat zijn hoefjes te snel gaan slijten. Hoe denken jullie daar over?