Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je bent zeker een verraaier van jouw soort haha! LOL
was jij nou bang voor paarden ??????
ikdoemaarwat schreef:barbarossa schreef:Ik moet de eerste man nog tegenkomen waarvan zijn vrouw niet gepoogd heeft om HEM te veranderen....
![]()
![]()
![]()
nou dan moet je toch echt eens met mijn vent komen kletsen
ik ken zijn karakter al 16 jaar, ik weet dat ie niet te veranderen is en heb t dus ook nooit gepoogd
barbarossa schreef:Ik voel een cursusje: "hoe verander ik mijn man" opkomen.
Als je zo goed met paarden bent (en dat ben je, daar ga ik maar even van uit). dan weet je dat ieder paard zijn eigenaardigheden heeft.
Nou, dit geldt bij mannen net zo. Als je paarden 'lezen' kunt, dan moet het bij mannen ook kunnen. Echt waar, ook wij hebben individueel, ieder van ons, onze zwakke plek.
Denk dat ik jou maar bij het beginnersklasje indeel, om je emotioneel voor te bereiden dat het ook voor jou mogelijk is de handleiding "hoe verander ik hem" te KUNNEN begrijpen.
Dat is de eerste stap van bewustwording.
barbarossa schreef:Ik voel een cursusje: "hoe verander ik mijn man" opkomen.
Als je zo goed met paarden bent (en dat ben je, daar ga ik maar even van uit). dan weet je dat ieder paard zijn eigenaardigheden heeft.
Nou, dit geldt bij mannen net zo. Als je paarden 'lezen' kunt, dan moet het bij mannen ook kunnen. Echt waar, ook wij hebben individueel, ieder van ons, onze zwakke plek.
Denk dat ik jou maar bij het beginnersklasje indeel, om je emotioneel voor te bereiden dat het ook voor jou mogelijk is de handleiding "hoe verander ik hem" te KUNNEN begrijpen.
Dat is de eerste stap van bewustwording.