Stoere Ballouk @ work in wedstrijdoutfit!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quilfa

Re: Stoere Ballouk @ work in wedstrijdoutfit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:25

ooo, wat issie toch stoer :D

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:29

wat een leuke combi!

ik zie er niks verkeerds aan waarom je een S&T gebruikt. (tenminste op deze foto's)
want de stang teugel hangt er ontspannen bij en het algehele beeld ziet er ook ontspannen uit!

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:30

En daar zijn weer nieuwe fotos van die knappe Ballouk!!
Ontzettend fan ben ik van hem, hij is onwijs mooi!!!
En ik vind dat het met stang en trens vriendelijk oogt, heb het wel eens anders gezien bij anderen!!
Veel plezier met je supermooie paard!!!!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:32

mooie foto's en mooi paard :j
je rijd hem idd erg netjes weg, ook beter dan menig Z ruiter

al blijf ik wel van mening dat als je niet Z startgerechtigd bent je hem niet met stang en trens mag rijden
niemand zegt er wat over omdat je aangegeven hebt in de opening dat je die discussie niet wilt
sorry, maar dan is het niet verstandig om de foto's te plaatsen, aangezien je misschien al beseft dat het fout is :?

ik vind de trens foto's er namelijk ook erg fijn uit zien, mijn tip dan ook is om door te gaan rijden op de trens, en het sterke en het respectloze bij het paard op te zoeken bij jezelf met een goede instructrice en zo kom je er ook :j ;)

xLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:40

Wauw, wat een mooi paard heb jij daar :D
Echt stoer!
Je ziet op een foto dat je inderdaad wat naar voren zit in de galop, maar ik denk dat dit een momentopname is (?)
En ik weet niet of het zo lijkt, maar ik zie je tenen ook nogal eens naar buiten staan, misschien doordat je net aanspoorde (?)
Ik blijf er namelijk bij dat foto's vooral momentopnames zijn :+

Edit;
Ik heb nog eens gekeken, en ook bij je andere topic, en ik denk dat die tenen inderdaad een momentopname is, want ik zie ze ook vaak keurig naar binnen ;)

Meisje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:43

Wat een mooi paard heb je! En een verrassende kruising. Je rijdt hem echt netjes. Ik hoop dat je veel plezier met hem hebt. Hoe groot is hij?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:45

Meisje73 schreef:
Wat een mooi paard heb je! En een verrassende kruising. Je rijdt hem echt netjes. Ik hoop dat je veel plezier met hem hebt. Hoe groot is hij?

mensen dit is een HAW topic...alleen mooie en aaah mag niet :n
dan had ie bij itp moeten staan :j

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:47

oooooohww wat een geweldig paard!

Ben smoorverliefd!!!!!!!!

Echt een gil geven he!..als hij ooit de verkoop in moet!!!

Jullie zien er super uit, ziet er vriendelijk uit!..En ik begrijp je keuze heel goed!!..
als hij er goed op reageerd, wat is dan het probleem?..Je moet natuurlijk met zo'n knoeperd van een paard ook een beetje denken aan je eigen veiligheid!!

Drrrassic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:50

Wat een lekker beest :9
Echt heel mooi! Jullie zijn een gave combinatie :D

Omdat het HAW is: Probeer meer voor je uit te kijken en niet naar je mooie paardje :z En verder weet ik het gewoon niet. Je zit er echt super op.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 12:56

Erg leuk dier, en het valt me op dat je ontzettend netjes zit zeg!

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 13:12

Ik ben gek op zware paarden en moet altyd even op jouw topics kijken!
Het ziet er netjes ontspannen uit, probeer alleen naar voor te kijken ipv naar ballouk. Al heb ik er zelf ook moeite mee hoor :o

Summy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 13:43

Ik vind dat je echt een geweldig paard onder je kont hebt!
Je zit erg netjes en ik vind het er ook wel ontspannen uit zien. :)

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 14:08

ikdoemaarwat schreef:
mooie foto's en mooi paard :j
je rijd hem idd erg netjes weg, ook beter dan menig Z ruiter

al blijf ik wel van mening dat als je niet Z startgerechtigd bent je hem niet met stang en trens mag rijden
niemand zegt er wat over omdat je aangegeven hebt in de opening dat je die discussie niet wilt
sorry, maar dan is het niet verstandig om de foto's te plaatsen, aangezien je misschien al beseft dat het fout is :?

ik vind de trens foto's er namelijk ook erg fijn uit zien, mijn tip dan ook is om door te gaan rijden op de trens, en het sterke en het respectloze bij het paard op te zoeken bij jezelf met een goede instructrice en zo kom je er ook :j ;)

Bedankt voor je reactie! Tuurlijk morgen mensen best iets over de S&T zeggen, anders zou ik ze ook niet plaatsen. Maar bij een eerder topic is er al eens uitvoerig over gesproken ;) Ik ben zelf van mening dat het niet verkeerd is wat ik doe. Als het kan, zoals nu, dan rijdt ik hem natuurlijk gewoon op trens, voor mij makkelijker en voor hem ook! Maar in lastige perioden (zie, ik kan beter met S&T rijden op een normale manier dan met een trensje en mijn hele gewicht in de strijd moeten gooien terwijl meneer nogsteeds doorwalst -gehoorzaamheid is dan dus ver te zoeken-) dan gebruik ik het wel en dan les ik er ook gewoon mee. Dus wordt iig goed begeleid en zo leer ik ook nog eens wat extra's zonder mijn paard direct in de weg te zitten. Ik bedoel, het geeft ook wel weer een uitdaging. Ik rij geen wedstrijden, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet verder mag trainen?! Ik wil hem gewoon alles leren wat er op ons pad komt, en wie weet rijden we nog ooit eens in een wedstrijdring... 'droom droom' haha..

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 14:11

wat een prachtpaard zeg.
1 puntje van kritiek, kijk niet zo vaak naar beneden (hoewel ik dat ook moeilijk zou vinden met zo'n knapperd) ;)

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 14:21

Ik blijf het een fantastisch mooi paard vinden om te zien !
Leuk trouwens dat hij een grijze staart heeft !

Wat betreft s&t wil ik toch even wat kwijt. Vind ik het absoluut je eigen keuzen, en zo op de foto te zien gebruik je 'm ook alleen als je 'm echt nodig hebt, lijkt me zelfs eng als zo'n mega paard met je aan de haal zou gaan !!

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:14

Wat een super tof beestje zeg, alleen vind ik het jammer dat je de S&T hebt ingedaan.
Je hebt er verder geen waarde aan omdat je het niet voor de hoge dressuur gebruikt.
vind het nu alleen een beetje stoer doen......:o

Maar wat een tof beestje zeg, ga zo door. Ook met S&T want ik zie totaal geen hinder!

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 17:36

Marian0557 schreef:
Wat een super tof beestje zeg, alleen vind ik het jammer dat je de S&T hebt ingedaan.
Je hebt er verder geen waarde aan omdat je het niet voor de hoge dressuur gebruikt.

Maar wat een tof beestje zeg, ga zo door. Ook met S&T want ik zie totaal geen hinder!

Tja voor deze plaatjes is het stoer doen jah, heb je gelijk in! Pas toen ik met hem in de sloot lag na een hoop heisa ben ik begonnen aan een S&T, ik denk gewoon aan mijn veiligheid, en aan die van mijn paard, en natuurlijk aan de mede-weggebruiker. Hij luistert gewoon beter, een slofje heeft geen zin hoor! Geloof me, dit is echt wel goed onderbouwd en overlegd met mensen die 'het beter weten dan ikzelf'.... :o

Ow ik mocht willen dat hij soms iets minder karakter zou hebben... en ietsje minder zwaar zou zijn, vooral als ie de verkeerde kant op wil :evaw:

sachkeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:09

Eerst en vooral, erg mooi paard! :))

Ik vraag me eigenlijk een paar dingen af :D , namelijk je zegt dat je met s&t voor het 'plaatje' rijdt.. ik vind persoonlijk dat het een mooier plaatje is met gewoon bit...
& je bent in wedstrijdkledij... Was dat ook voor het plaatje :9?

Voor de rest ziet het er super uit en je gebruikt naar mijn mening s&t niet verkeerd!

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:55

LadyJane schreef:
Marian0557 schreef:

Tja voor deze plaatjes is het stoer doen jah, heb je gelijk in! Pas toen ik met hem in de sloot lag na een hoop heisa ben ik begonnen aan een S&T, ik denk gewoon aan mijn veiligheid, en aan die van mijn paard, en natuurlijk aan de mede-weggebruiker. Hij luistert gewoon beter, een slofje heeft geen zin hoor! Geloof me, dit is echt wel goed onderbouwd en overlegd met mensen die 'het beter weten dan ikzelf'.... :o

Ow ik mocht willen dat hij soms iets minder karakter zou hebben... en ietsje minder zwaar zou zijn, vooral als ie de verkeerde kant op wil :evaw:

Nee zo bedoel ik het niet, want zou precies hetzelfde doen.
Maar met de standfoto's en hoofdfoto's, dan had ik gewoon een trensje in gedaan. Omdat je aan de S&T geen waarde kan hechten omdat je niet hoog geklasseerd ben.

Maar ben het zeker met de eens, en dan vind ik S&T vriendelijkers als een slofje hoor.
ZEKER als dit nog beter werkt ook!

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 12:13

Wat een ontzettend knap paard heb je onder je kont zeg! Ik kan verder ook gewoon helemaal nergens commentaar op geven.. :P Je hebt echt een goede houding.. daar is menig ruiter jaloers op, ik ook dus.. ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 12:50

Wat een geweldig beest is het! Ik vind het gebruik van de S&T in orde zo, vooral als het gewoon voor het plaatje is.

Ik ken het probleem. Rij een Fries x Koudbloed. Een enorme krachtpatser. Op de rijplaats kan ik hem prima op een dubbelgebroken trensje rijden....Naar buiten moet er gewoon iets meer in... :j

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 07:54

Wat is dit toch een heerlijk paard! Echt een knapperd en hoe jullie samen rijden ziet er echt geweldig uit om naar te kijken :). (Heb je andere topics ook gezien).

En ik wil er nog even bij zeggen dat je echt een prachtig jasje aanhebt! :D

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 08:14

ten eerste; wat een leuk paard en ik vind je jasje ook helemaal geweldig :D

Ik vind het beeld er erg vriendelijk uit zien. Over de stang en trens, een bit is zo scherp als de ruiterhand en jouw ruiterhand ziet er erg vriendelijk uit.
Ik zou wel als tip willen meegeven; Ik weet niet of je dit met opzet zo doet, maar je hebt nu je stangteugel onder in je hand, als je nu een ophouding maakt komt de ophouding eerst op de stang en dan op de trens... de stangteugel hoort dan off ook boven de trensteugel in je hand te zitten (dus de stangteugel tussen middel-en ring vinger en de trens tussen de ringvinger en de pink ;) )...

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 09:07

Wat een mooi paard zeg! Maar dat wist je waarschijnlijk zelf al.
Kwa commentaar kan ik weinig zeggen aangezien mijn niveau serieus wat lager ligt. :)
Ik ga me ook niet bemoeien met het bit gebeuren. Die comments weet je ondertussen zelf ook al.
Maar ik zou zeggen, doe zo veder en hopelijk zijn we deze knappert hier snel weer terug.

luna3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 09:12

Mooi paard hoor en ook goed verzorgd . (:)