Karolien_ schreef:Bij het springen mogen stang en trens (en elk ander bit dat je maar wilt) vanaf het Z. Pelham, mits gebroken, mag al vanaf het B.
Tegelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? CaPrIoLe`79 schreef:xx_Irisje schreef:Wel aparte regeling, zeker omdat het voorheen pas vanaf het Z mocht.
Verbaast me echt,
Inderdaad, het lukt iedereen al jaren met normale bitten in de basissport. Het lijkt me niet dat deze regel de rijderij gaat verbeteren.
Bizzybijtje schreef:Ilse_123 schreef:ik zat net ook op eurosport even te kijken, en verbaasde me er inderdaad over dat ik steeds meer springruiters zie springen met stang en trens. Ik weet even niet meer hoe of wat, ik heb alleen even het rondje van albert zoer en ene penelope op een schimmel gezien (de rest moest zo nodig weer mathilda zien, gelukkig neemt ie het wel op). Ik weet verder niet zoveel van bitten en alles, maar het valt me wel op..Niet dat het me boeid, die mensen zullen het wel weten..
Er zijn helemaal niet veel ruiters met s&t hoor!
Izzy19 schreef:Heu zijn jullie zeker dat jullie echt een s&t zien en geen pelham? Ik zie voornamelijk pelham, s&t niet
Izzy19 schreef:Ik heb het topic doorgelezen, er is 1x aangehaald dat het vooral franse ruiters zijn. Maar ja 1 iemand die dat zegt, zonder afbeeldingen of namen ofzo, dan is mijn vraag toch niet abnormaal?
, die ene die ik zag klonk behoorlijk frans, en omdat ik afschuwelijk slecht in frans ben... weet ik er ook niet veel over, en daarbij moest ik zappen, dus verder weet ik niet veel, maar de vrouw kwam na albert zoer(waarschijnlijk niet gelijk erna, maar wel via eurosport), haar voornaam was Penelope en ze reed op ene schimmel. En ja. Met een S&T..Izzy19 schreef:Heu ik heb nog geen filmpje of duidelijke foto gezien van Albert vandaag om te kunnen zeggen met wat hij reed
CaPrIoLe`79 schreef:Izzy19 schreef:Heu ik heb nog geen filmpje of duidelijke foto gezien van Albert vandaag om te kunnen zeggen met wat hij reed
Dan moet je ook een goed close-up hebben, want hij heeft ook zo`n bitje dat een soort mix is van een S&T en een pelham, maar dat zie je bijna niet.
De beste ruiter ter wereld trouwens:
http://www.bokt.nl/wiki/Bestand:MarcusE ... ermany.jpg
(persoonlijk zou ik of zonder sperriem of de sperriem alleen om de trens rijden...)