mare het word zeker een mooi veulen nu maar hopen dat alles goed gaat he Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eszelon4ever schreef:ahh die zwart witte foto is erg mooi.. kan me alleeen niet voorstellen dat het lekker rijd zo wijdbeensmare het word zeker een mooi veulen nu maar hopen dat alles goed gaat he
(of niet masja?) En heeft een beetje veel energie over nu ze niet meer intensief gereden wordt. Maar het blijft een
pferdtje"]
[quote="Eszelon4ever schreef:ahh die zwart witte foto is erg mooi.. kan me alleeen niet voorstellen dat het lekker rijd zo wijdbeensmare het word zeker een mooi veulen nu maar hopen dat alles goed gaat he
(of niet masja?) En heeft een beetje veel energie over nu ze niet meer intensief gereden wordt. Maar het blijft een 
Ze kwam keihard op me af gerend net in de wei. Maar omdat het zo heeft geregent is de wei zeiknat. Rent ze langs me heen......masja"]
[quote="pferdtje"][quote="Eszelon4ever schreef:ahh die zwart witte foto is erg mooi.. kan me alleeen niet voorstellen dat het lekker rijd zo wijdbeensmare het word zeker een mooi veulen nu maar hopen dat alles goed gaat he
Ze kwam keihard op me af gerend net in de wei. Maar omdat het zo heeft geregent is de wei zeiknat. Rent ze langs me heen......
Heb je dr uier gezien?