fjord Darko @ work in de modder

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 15:37

SweetCalypso schreef:
beentjes wat meer naar achteren leggen tenen naar binnen;)

ja dat viel mij ook al op
veder een super leuk fjordje :P

poetser

Re: fjord Darko @ work in de modder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 17:48

dank jullie wel hij is echt een super pony.
Dat in de mond zitten is doordat ik mezelf bij wijze van uit het zadel druk om hem onder controle te houden, grote fout waar ik op probeer te letten. Daar komen ook mijn uitstekende benen vandaan. Het zadel heeft er enkel opgelegen om te kijken of het rijden dan beter gaat. momenteel rijd ik terug met het westernzadel tot mijn dressuurzadel binnen is (die word op maat gemaakt). als de sneeuw weg is hier zal ik zorgen voor foto's met het andere zadel.

Ik had nog een vraagje, met het western zadel in de galop heb kan ik mijn linkerbeen gewoon niet op zijn plaats houden. die vliegt naar voren toe en ik raak uit balans, weet iemand wat ik hier aan kan doen? (been is half gevoelloos doordat bij de bevalling op de een of andere manier de slagader in mijn lies is gescheurd en ze daar vrij laat achter waren. daardoor heb ik er minder controle over)

Esmefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 16:09

leuke foto's en mooi paard zeg ja waar is de neusriem kan ook wezen dat het niet bij het hoofdstel hoort .Alleen jammer dat sommige foto's een beetje wazig zijn.