Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vermoed dat als hij meer ruimte krijgt en iets flotter doorloopt, het plaatje al heel anders is. Ik kaarte het goedkeuren alleen aan omdat het soms wél fout gaat (heb daarvan een erg goed voorbeeld op stal staan die zelfs nog goedgekeurt is voor verzekering ook, maar écht nie goed liep/loopt). En het zou zonde zijn als je zoveel vertrouwen hebt in je DA (wat opzich heel goed is) dat je daarom niet meer verder kijkt 
Liiesjjj schreef:Ik weet niet wat het is, maar ik vind hem achter wat raar lopen.
Kan ook aan mij liggen, maar het lijkt alsof hij zijn passen niet fatsoenlijk af kan maken, het ziet er iig niet gemakkelijk uit.
Het lijkt ook een versie op draf te zijn ipv. de draf zelf, ben benieuwd of het misschien meer mensen opvalt.

) Tot ik iemand van HA erbij haalde, die meteen doorhad dat ze gewoon vast zat in de bekken. Als je zo door blijft rijden rijd je het waarschijnlijk er alleen maar verder in.
!0mandy0 schreef:Ja ik wil hem idd in September voor het eerst gaan startten!
Aan de longe loopt hij gewoon normaal. En als hij zelf buiten is ook. Ik denk dat het gewoon de onwennigheid is. Ik wil voor hem nog een heel nieuw zadel laten aanmeten maar nu nog niet. Voor zover ik en stalgenoten kunnen zien drukt het zadel niet op zijn rug. Er zijn ook geen plekjes ofzo te zien!