Ik zie absoluut verbetering.Aan jou houding wat minder maar een zellita des te meer!
Bij de filmpjes viel het me al op dat je vooral linksom je buitenteugel er te weinig bij hebt maar zag al toen ik de berichten ging lezen dat dat al genoemd was.
Je ziet duidelijk dat zelitta meer is gaan ontspannen en makkelijker je hand volgt.
Soms vind ik haar wel te laag en te diep komen maar vind het wel heel goed dat ze beter je hand volgt!
Lekker zo door blijven gaan!
Probeer echt een beetje te faken met lichtrijden, dus dicht bij je zadel blijven. Dit maakt het balans probleem ook wat makkelijker voor haar en je armen blijven rustiger. Ik las volgens mij ook dat je een vervelend handje hebt?
Dan wordt het vanzelf makkelijker om je benen stil en op de juiste plek te houden, en wordt het voor je paard ook makkelijker. Probeer ook in de galop je houding zo stil en 'klein' mogelijk te houden, en ik zal toch proberen om rechte stukken te galopperen. Het zal in het begin (en nu) nog heel erg slingeren zijn, maar na verloop van tijd wordt dat allemaal beter! 
Ze kukelt nog wat naar voren en haar benen daardoor naar achteren