Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mienky_23 schreef:Als je nog maar een jaar rijd, zou ik nog geen sporen omdoen! voor de rest netjes.
Beezietje schreef:Ik vind inderdaad het er ook best goed uit zien voor maar een jaar te rijden.
En sluit me ook aan bij het voorwaarts rijden.
En denk ook dat je toch een fout gemaakt hebt, niet?
Moet je normaal niet doorzitten al voor je moet aanspringen in rechter galop, dus ook die kleine diagonaal?
Sorry hoor, maar heb die proeven ook nog gereden
Heb die dag ook mee gedaanmaar de A proef.
Doe je de 17de januari terug mee?
Groetjes!
pollylove1 schreef:Ik heb niet eens het hele filmpje afgekeken, ik heb 3 minuten gekeken maar na 1 minuut zag ik het al.
Het ligt denk ik echt aan je zadel, je kan in dat zadel niet diep genoeg zitten.
Af en toe tijdens het doorzitten sta je ook, en je tenen wiebelen heel erg.
Als je tenen wiebelen moet je misschien een gaatje korter doen, dan heeft je been daar meer steun aan en waarschijnlijk blijft het been ook stiller liggen. ook geef je bij elke pas een schopje ( drijf je aan ) en dat kan ook wel komen door de lange beugels. Misschien moet je ook idd naar een dressuurzadel opzoek , ik heb dat ook gedaan en mijn benen ligger 10 keer stiller dan eerst, ik zal zeggen; try it! En een dressuurzadel hoeft helemaal niet duur te zijn , laat anders een zadelpasser komen en dan kan hij/ zij zeggen wat het beste bij je zit én bij het paard past. Ik heb neit goed opgelet, maar heb je leren laarzen ? Leren laarzen zijn ook niet fantastisch duur, 70 euro waren mijnes. Dan blijft de kuit stiller liggen, omdat de laars meer weerstand biedt omdat het een sterkere laars is .
Ziet er trouwens ook 100 keer netter uit!:D
groetjes