Foto's van gisteren. hele mooie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 15:14

Mooie paardjes zeg!! Dat is nog eens leuk werken! Beter dan bij AH ofzo Haha! Bij die 1ste foto zie je echt dat het een hoog dressuur paardje is!! Loopt echt mooi!! Loopt ie ook zo onder het zadel??? Wou dat mijn paardje zo liep Knipoog
Groetjes Wendy

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 15:20

Wendy_Kila schreef:
Mooie paardjes zeg!! Dat is nog eens leuk werken! Beter dan bij AH ofzo Haha! Bij die 1ste foto zie je echt dat het een hoog dressuur paardje is!! Loopt echt mooi!! Loopt ie ook zo onder het zadel??? Wou dat mijn paardje zo liep Knipoog
Groetjes Wendy

Onder het zadel loopt hij beter omdat hij dan meer verzameld kan worden. WAt loopt hij nu inmiddels ANgelique?

wendy007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 16:50

Die je longeert heeft mooie bewegingen, van die ander heb ik dat nog niet gezien, die is ook mooi hoor!

wendy007 schreef:
en een cool paardje is het zeker!

het zijn 2 verschillende paarden he??
Welke vind je dan cool?

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 00:38

Desiree"]
[quote="Wendy_Kila schreef:
Groetjes Wendy

Onder het zadel loopt hij beter omdat hij dan meer verzameld kan worden. WAt loopt hij nu inmiddels ANgelique?
[/quote]

Ollie is nu ZZ-licht.
Volgende week maggie weer mee op wedstrijd, en dan moet ik natuurlijk were mee he?
Tja, groom is groom.
het is geen straf om mee te gaan, juist niet, Als ik niet mee ging, of ik niet kon, zou ik er alles aan doen om toch mee te gaan!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 00:46

Desiree schreef:
Weten ze hier gelijk met wat voor paarden jij je bezig houdt. *LOL*

Hehehe, ja, maar je moet er ook wel wat voor doen, en er wat voor over hebben.
Doordat mn instuctrice op vakantie was, en ik 4 paarden op een dag moest longeren, had ik wel een beetje tijdgebrek.
Tis geen lui leventje.
Zeker niet als je om 5 uur s'morgens je nest uit moet omdat je weer moet groomen op wedstrijd.