Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
let er alleen wel op dat je pianohandjes hebt, houd je duimen omhoog.. (doe ik zelf ook hoor gehe..) en met galopperen lekker op je kont blijven zitten. Maar het ziet er verder super uit, mooi paardje absoluut!
sachkeuh schreef:Hoe kunnen wij nu op foto's zien of jullie B waardig zijn?
Je zal zeker wel B kunnen starten maar vind het zo raar dat we dat via momentopnames moeten kunnen zien...
Dat moet je zelf gewoon aanvoelen vind ik!

Probeer er in de galop alleen aan te werken dat jullie beiden niet zo spannen, je zult zien dat als jij losser erop zit dat hij ook nog losser word
. Verder zou ik hem graag iets meer over zijn rug zien lopen, dus wat lager en ronder, is beter voor zijn rug, zo houd je die spieren soepeler en heb je ook meer gemak van als je hem in de oprichting wilt rijden.

Maar ook mag ie nog meer van achter na voor lopen. Maar dat is meer nood zakelijk in de hogere klasses!
kimmert schreef:Ik denk dat het beeld van mn armen een beetje vertekend door mn jas door de print ervan, als je goed kijk knik in mn ellebogen wel. Maar ik zit er inderdaad wat geforseerd op hij was ook behoorlijk baldadig.
!