Boktmeeting Roggebotplas!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 18:08

Gave foto's hoor!! Tong uitsteken
Vind het echt heel jammer dat ik niet mee kon.
Willen jullie nog een keer gaan maar niet op een zondag? Dat zou ik heel lief vinden. (ik heb niks tegen op zondag rijden hoor maar de eigenaar van de pony wel Haha! )
Het ziet er in ieder geval vet gezellig uit... Cool

Denman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 18:13

Sorry Maya,

Toch niet helemaal opgelet gisteren
ik was soms ook een beetje afgeleid.
Hoe ik ook bij die naam kom, ik zou het echt niet
weten Verward
Maar het blijft een stoer beest en nu zal ik die naam
niet meer vergeten, want ik heb gehoord dat ik dan aangepakt ga
worden Lips are sealed

dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 23:06

Wonder boven wonder geen spierpijn. Ik heb namelijk nogal de neiging te knijpen, als ik stresserig wordt. En DAAAAAR had ik gisteren alle reden toe.
Willen jullie een beetje rekening houden met het "oudje". hahahha
Heb al zeker 10 jaar niet zo hard gegaloppeerd en Sjefke helemaal nog nooit onder het zadel.
Maar ik moet bekennen, dat ik het reuze naar mijn zin had met jullie. En daardoor ook zeer ontspannen gereden. ( vandaar geen spierpijn, jullie straalde Haha! rust uit)

Sjefke was vandaag wel heel rustig in de groep, geen geruzie en zo Schijnheilig

Jullie hebben leuke paardjes. Snowdon en Amanda zijn echt super braaf. Kunnen die van mij nog heel wat van leren. (denk dat het aan ons ligt)
Laica is goed in van links naar rechts springen hahahah Maar ze heeft zich netjes gedragen.
De zand die ze dan in mijn gezicht wist te mikken zijn haar vergeven.

Wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar.

gr Karin en Sjefke

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 17:28

Het is zeker voor herhaling vatbaar! en ik kom binnenkort nog n keer langs hoor! Is t een beetje te bereiken met openbaar vervoer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:48

Ha Karin!, Dankje voor het compliment, de rit was wel zeer vertrouwd, jij en Roos vijf meter verder, en dan ik achteraan hobbelen, (zo rijden wij noooit Haha! ) Ik vond het heel gezellig, en mooi dat je het ook leuk vond. Bedenk me trouwens ook dat ik jou voor een boer heb gehouden en Sjef voor een koe Schijnheilig Wat dacht je trouwens toen ik voorbij gegaloppeerd kwam, en Roos met de trailer erachteraan? Ik schrok van je, had je niet verwacht daar te staan. Maar je had ons gelukkig nog wel gevonden.

*Heeft foto's nog eens bekeken, en vraagt zich af waarom op de vierde foto Dennis zo peinzend naar Amanda kijkt, ik bedoel ik zit scheef op die foto (zat niet zo lekker meer, en was wat vermoeid), maar dat kan hij toch niet zien?) Wat voor dacht jij zoal Dennis?*

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 20:06

Citaat:
Laica is goed in van links naar rechts springen hahahah Maar ze heeft zich netjes gedragen.

Voelt ook zo leuk als ze heen en weer springt en dan in ene stil staat en die mannekes op de kar dan moeten lachen }>
Zal Laica er trouwens maar even op aan spreken dat ze voortaan wat voorzichtiger moet zijn met dat zand Knipoog
Het lijkt mij trouwens ook wel erg leuk om is een keertje bij jou langs te komen!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:20

littleroosie schreef:
Citaat:

Voelt ook zo leuk als ze heen en weer springt en dan in ene stil staat en die mannekes op de kar dan moeten lachen }>
Zal Laica er trouwens maar even op aan spreken dat ze voortaan wat voorzichtiger moet zijn met dat zand Knipoog
Het lijkt mij trouwens ook wel erg leuk om is een keertje bij jou langs te komen!

oh jee.... deed ze het weer? je moet echt uitkijken als je met lieka te rijden gaat jah! Tong uitsteken

dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:11

Jullie zijn allemaal van harte welkom.

Leon, je neemt gewoon lijn 147 vanaf Dronten, richting Harderwijk. Dan sta je 10 min. later in Biddinghuizen. Als je laat weten wanneer en hoe laat je komt, kom ik je met de auto halen. Ik wil je evt. ook wel een keer ophalen in Dronten. Kom er regelmatig Pling Pling

Maya, sorry dat dat ettertje van mij niet langzaam wilde stappen. Ik voelde me best wel banketstaaf, dat we steeds zo voorop reden.

greeetzzzzzz karin

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 09:59

dust schreef:
Jullie zijn allemaal van harte welkom.

Leon, je neemt gewoon lijn 147 vanaf Dronten, richting Harderwijk. Dan sta je 10 min. later in Biddinghuizen. Als je laat weten wanneer en hoe laat je komt, kom ik je met de auto halen. Ik wil je evt. ook wel een keer ophalen in Dronten. Kom er regelmatig Pling Pling

Maya, sorry dat dat ettertje van mij niet langzaam wilde stappen. Ik voelde me best wel banketstaaflig, dat we steeds zo voorop reden.

greeetzzzzzz karin

ah komt in orde Haha!

en maya is wel gewend een beetje achterop te rijden, snow neemt ook veels te grote stappen voor amanda Haha!

Denman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 16:15

Maya schreef:
*Heeft foto's nog eens bekeken, en vraagt zich af waarom op de vierde foto Dennis zo peinzend naar Amanda kijkt, ik bedoel ik zit scheef op die foto (zat niet zo lekker meer, en was wat vermoeid), maar dat kan hij toch niet zien?) Wat voor dacht jij zoal Dennis?*

Ik vraag me ook af waarom ik daar zo moeilijk kijk Verward
Ik had tenslotte erg naar m´n zin!
Maar het heeft niets met jou te maken,
misschien stond ik wel te bedenken hoe nou je pony heet Schijnheilig
Dat vergeet ik niet meer, uuhhhh ......... AMANDA

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 19:48

Grijsnsz Dennis, had je soms werelproblemen aan je hoofd? Of zit je gezicht zo het lekkerst??? Haha! Maareh Karin, maak je niet druk, ben het wel gewend om kilometers achteraan te rijden, waarom denk je dat Leon en ik zo ongeveer altijd een verrekijker bij ons hebben Schijnheilig Ik heb gewoon een klein opdondertje...

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:04

Ziet er heel mooi hoor Leon! (die op Sjefke)
Snowdon staat super voor de kar, wat issie mooi wit zeg Kwijl

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:17

Boogiegirl schreef:
Ziet er heel mooi hoor Leon! (die op Sjefke)
Snowdon staat super voor de kar, wat issie mooi wit zeg Kwijl

whieeee Pling thanx!!!

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:39

ik wil volgende keer ook!!!! ..........huur wel een trailer.....nu nog iemand die zich beschikbaar stelt met een auto die dan ook nog eens de trailer (met inhoud) kan trekken Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:41

xena schreef:
ik wil volgende keer ook!!!! ..........huur wel een trailer.....nu nog iemand die zich beschikbaar stelt met een auto die dan ook nog eens de trailer (met inhoud) kan trekken Haha!

dat probleem heb ik dus ook altijd!!!

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:44

balen is dat he...........ik wil zoooooooo veel zien nog met boyd.........

BOS....ZEE.....STRAND (die is meestal bij de zee Haha! )..........BOKKERS Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:45

hahaha ja strand en zee!!!! dat wil ik ook nog n keer....

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 21:36

Strand en zee komt dit jaar zeker ook nog, igg dat wil ik gewoon Haha!
Daar kan je tenminste lekker voluit en mooie pics maken.
Nou volgende boktmeeting.... Knipoog

dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 23:07

Ik ben waarschijnlijk grotendeels van het vervoer probleem af *LOL* .
Als alles goed gaat, hebben we vrijdag een opel campo, die de trailer kan trekken. Dan hoef ik eindelijk niet meer met de trekker. En kan ik ook eens verder weg.
Als ik tenminste een chauffeur heb Extreme duivel , ik heb namelijk mijn E nog niet.

gr Karin.

PS jullie zullen me dus wel vaker tegenkomen.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 12:28

Hé Karin dat is goed nieuws!
Nu nog snel je E halen