Zelitta (Selleen X Fabricius) weer met filmpjes @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

klomp

Re: Zelitta (Selleen X Fabricius) weer met filmpjes @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 12:05

:D Komt goed, je moet hier gewoon even aan wennen en inderdaad even een knop omzetten. Gewoon testen wat kan en voel je spanning, gelijk weer iets toestaan en spanning weg laten vloeien. Paard moet dus ook een knop omzetten en het probleem kun je enkel oplossen door het probleem juist op te zoeken en aan te spreken. Als dit een gewoonte wordt in werkwijze, zal je paard ook merken dat er geen enge dingen gebeuren en er weer ontspanning voor terugkomt.
Hou hoop :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:41

Nou, ik heb gisteren een ongeluk gehad dus erg veel pijn in de rug vandaag dus was een goed excuus om aan mijn zit te gaan werken :+

Heb mezelf omhoog laten 'gooien' en otegelijk op tempocontrole gelet, uiteindelijk begon ze echt heel fijn te worden, dus dat is goed :j

Moet ik duidelijk vaker doen :j

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 09:39

Vervelend van je rug zeg, maar fijn te horen dat het beter ging met de tempocontrole!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 18:39

Vandaag weer les gehad en het ging dus nog beter, zit is alweer een heel eind verbeterd en wordt weer steeds makkelijker voor me :)

Ook krijg ik haar nog wat meer aan het sluiten, dan wordt ze nog wat traag maar dat is logisch!