rijden . reacties + tips ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:57

vind je voor het mooie ook wat te groot voor de pony :)

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:59

KiWiKo schreef:
tjongejongejonge........... ts is 12, laten we het vooral opbouwend houden mensen!!

ja en als ze al 8 jaar mag ik toch hopen dat dit dan hele slechte moment opnames zijn..

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 21:03

Bellatrix schreef:
De TS is nieuw en laat gewoon foto's zien van de leuke tijden die ze met de pony's om haar heen meemaakt. Toen wij jong waren hebben wij dat soort dingen ook gedaan. Ik iig wel. Tuurlijk zijn niet alle dingen die ze doet slim maar dat kan ook anders gezegd worden.

Ik heb echt nooit zo aan de mond van mijn pony gehangen hoor, zelfs niet toen ik pas 12 was!

Natuurlijk is er niets mis met lol hebben, maar als ik iemand op een dergelijke manier (veel in de mond trekken) zie rijden, vind ik wel dat diegene daar op gewezen moet worden, ongeacht de leeftijd.

LYSANNO

Re: rijden . reacties + tips ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 21:49

Leer eerst maar eens met zadel te rijden en dan zonder.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 22:06

Nog een kleine aanvulling op die hindernis.
Die mag dan wel slecht zichtbaar zijn, maar dat latje breekt wel als het mis gaat.
Maak me meer zorgen over het prikkeldraad ernaast.

TipPost19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 22:24

Graag de volgende foto!!
Zonder dit zadel (past niet) in een sukkeldrafje, knoop in de teugel en je armen over elkaar. Je pony zal er dan ook meer plezier in hebben.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 22:52

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Tevens dien je minstens 5 foto's te plaatsen waar er rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.