Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pollylove1 schreef:turbo6 schreef:Hij had de vorige dag al wedstrijd gehad 2 parcoursen springen en 2 proeven lopen,hij was zeg maar een beetje moe.Omdat ik eigenlijk alleen zou gaan stappen en draven en hem gewoon een beetje laten doen met zijn hoofd vroeg ik hem niet nagevelijk.
Mijn moeder wou een filmpje dat ik sprong dusja...
Maarja hij loopt dressuurmatig lekker genoeg zie mijn andere topic:D
dan ga je toch niet een dag erna gelijk springen ?Je bent toch niet gek ofzo ?
Dat is echt slecht...
pollylove1 schreef:turbo6 schreef:Hij had de vorige dag al wedstrijd gehad 2 parcoursen springen en 2 proeven lopen,hij was zeg maar een beetje moe.Omdat ik eigenlijk alleen zou gaan stappen en draven en hem gewoon een beetje laten doen met zijn hoofd vroeg ik hem niet nagevelijk.
Mijn moeder wou een filmpje dat ik sprong dusja...
Maarja hij loopt dressuurmatig lekker genoeg zie mijn andere topic:D
dan ga je toch niet een dag erna gelijk springen ?Je bent toch niet gek ofzo ?
Dat is echt slecht...
Minjon schreef:Nageeflijk rijden doe je niet met kneepjes, dit verdien je door met ene paardvriendelijke hand te rijden, met contact en door hem voorwaart te rijden, niks kneepjes
spiritxxx schreef:Minjon schreef:Nageeflijk rijden doe je niet met kneepjes, dit verdien je door met ene paardvriendelijke hand te rijden, met contact en door hem voorwaart te rijden, niks kneepjes
Ja maar dat bedoel ik met kneepjes, het contact met de mond. Je weet wel, gewoon een beetje spelen met je hand. Ik bedoel niet erin zagen ofzo.
XxStellaxX schreef:eeeeh ik kom elk weekend op pony wedstrijden.. dus ja ik weet hoe er daar gereden wordt. Ik rijdt zelf ook een pony en ik heb een pony die net zo groot is als de pony van Turbi6 dus ik weet heus waar ik over praat. Het zijn tips of zij er wat mee doet moet ze zelf weten.. Maar ik denk dat ze mijn commentaar wel begrijpt.. Ik heb al gezien dat ze heel erg netjes met haar pony kan werken!
Joolien schreef:XxStellaxX schreef:eeeeh ik kom elk weekend op pony wedstrijden.. dus ja ik weet hoe er daar gereden wordt. Ik rijdt zelf ook een pony en ik heb een pony die net zo groot is als de pony van Turbi6 dus ik weet heus waar ik over praat. Het zijn tips of zij er wat mee doet moet ze zelf weten.. Maar ik denk dat ze mijn commentaar wel begrijpt.. Ik heb al gezien dat ze heel erg netjes met haar pony kan werken!
Nee ok, dan liggen we op 1 lijn
XxStellaxX schreef:Spiritxxx als je goed had gelezen rijdt Turbo6 wedstrijden met haar pony. toevalling heb ik ook een foto van haar en haar pony gezien tijdens een dressuur wedstrijd en daar liep de pony heel netjes. Ze wil dus blijkbaar wat berijken met haar pony en dan is het heel belangrijk dat je niet de onderhals spieren van je pony ontwikkeld! Dan mag ze nog wel 12 zijn. Mijn bijrijdster is 13 die springt 1.20 met mijn sport pony en rijdt samen met mij jonge paarden in en verder. Ook allemaal netjes aan de teugel. 12 klinkt jong maar ik weet zeker dat ze haar pony netjes kan laten lopen en dan is mijn tip dus gewoon doen.. Veel beter vooor de pony, in iedergeval als ze er een beetje serieus mee bezig is.. is dat niet zo dan heb ik helemaal niks gezegd en houdt ik snel mijn mond! Want dan heb jij spiritxxx helemaal gelijk!