Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sam_lub schreef:ben 100% trots op mn paard dat mag toch een foto is een moment opname en ik denk dat als de foto zoveel pijn uitstraald ik niet begrijp waarom ze nog 1 pas voor me wil zetten, niet gruwelijk tegen het bit zou zijn en niet zou gaan stijgeren om van de druk af te komen... of is mijn visie dan verkeerd
en kouwt jullie paard niet op het bit dan... ik dacht altijd dat een kouwende mond en schuim ontspanning van de kaak betekende of begrijp ik nu helemaal niks meer van de paardensport=
en in de ondertext kan ik het woord trots niet terug vinden... alleen dat ze mooi oplettend is met haar oortjes netjes naar achteren

Citaat:ik niet begrijp waarom ze nog 1 pas voor me wil zetten, niet gruwelijk tegen het bit zou zijn en niet zou gaan stijgeren om van de druk af te komen... of is mijn visie dan verkeerd

sam_lub schreef:ben 100% trots op mn paard dat mag toch een foto is een moment opname en ik denk dat als de foto zoveel pijn uitstraald ik niet begrijp waarom ze nog 1 pas voor me wil zetten, niet gruwelijk tegen het bit zou zijn en niet zou gaan stijgeren om van de druk af te komen... of is mijn visie dan verkeerd
en kouwt jullie paard niet op het bit dan... ik dacht altijd dat een kouwende mond en schuim ontspanning van de kaak betekende of begrijp ik nu helemaal niks meer van de paardensport=
en in de ondertext kan ik het woord trots niet terug vinden... alleen dat ze mooi oplettend is met haar oortjes netjes naar achteren

Hannah_Menno schreef:Foto 5 is geen totale oplettendheid maar een paard dat pijn uitstraalt.
Als je vriendelijker in je handen word denk ik dat het plaatje nog mooier word!
Je hebt wel een lekker ding!
sam_lub schreef:inzoomeeeenn ja je hebt gelijk... ik ga mezelf aangeven bij de politie!! haha nooit geweten hoe een slecht leven mn paard bij mij heeft jullie hebben mn ogen geopend!
ik ga weer lekker aan het [***] met mn poppetje en volgende keer hoop ik op beter kritiek...