* in Nederland!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 06:50

Gaaf zeg. Gelukkig dat hij zo goed uit die lange reis is gekomen! Veel plezier samen in Nederland (lekker weertje is het he?)!

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 07:41

Wat is het toch een prachtige kerel Zo te zien heeft ie zich al prima vermaakt in de bak, hij zal het wel even koud krijgen hier in Nederland.........

Veel plezier en Welkom in ons koude kikkerland, Suevo Haha!

Lidewij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:36

Hij is zooooo Gaaf!!! Die foto van zn hoofd dichtbij vind ik ook cool!!
Echt hele leuke fotos!

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:42

hij maakte zich behoorlijk druk in z'n nieuwe omgeving!
leuk beessie zeg!

een paar maanden later krijgen we wel een rijfoto ofzo te zien?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:49

Super mooi dier, echt geweldig. Blijft hij hengst of gaat hij onder het mes?
Hier zal je wel een flinke duit voor moeten betalen, voorhet paard zelf en voor het vervoer naar Nederland of valt dat mee?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 10:13

Hij blijft toch mooi he Haha!

Veel succes met hem in het koude Nederland

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:09

*Kwijlt Kwijl Haha!*
Hij is echt prachtig

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 13:28

Nou, hij ziet er echt toppie uit hoor, en wat voor interessants was er achter de muur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 13:41

Brrr...wat een overgang van het warme Spanje naar ons kikkerlandje, met de temperaturen van afgelopen dagen!! Lips are sealed Maar ik vind het een erg mooie hengst; superstoer beest!

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:02

Wat een prachtige hengst, daar mag je best trots op zijn hoor!!! Kwijl

xFunnyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:07

egt gaaf beest joh!!! nog veel plezier der mee!!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:10

Schitterend paard Hij zal wel moeten wennen aan het klimaat van Nederland denk ik Knipoog Mooie foto's hoor!

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:46

Owijs mooi paard Kwijl Lovers
Die steigerfoto is gaaf

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:03

Hoi allemaal,

Allereerst bedankt, Annemieke, voor het plaatsen van de foto's Haha! Ik heb nog steeds geen tijd gehad om de mijne erop te zetten maar dat komt denk ik wel zodra het internet is aangesloten Schijnheilig

Verder iedereen bedankt voor de leuke reacties, de welkoms en felicitaties, hij heeft de reis erg goed doorstaan en kwam idd erg goed verzorgd en in conditie van de vrachtwagen. Hij heeft eeen hele lieve, supergoede verzorger gehad en heeft onderweg geen problemen veroorzaakt. Op zijn nieuwe stal is hij de eerste dagen wel nerveus geweest maar nu gaat het heel erg goed en heb ik zelfs voor het eerst even gereden vandaag. Ik durfde niet zo goed, omdat hij de eerste dagen erg nerveus en druk was, en dus heeft hij elke dag aan de longe gelopen om hier een beetje te kunnen wennen.

Gisterenavond was hij erg rustig maar had ineens overal bulten, precies waar zijn deken niet ligt, dus ik denk dat het gestoken is. Ik hou het even goed in de gaten, het kunnen ook eiwitbulten zijn maar hij heeft ze dus alleen op zijn nek en 2 bij zijn staart waar de deken net niet valt. De DA moet toch komen om hem te keuren voor de verzekering, die kan daar dan meteen even naar kijken.

Anyways, vandaag was hij zo lief en er was niemand in de bak, dat ik besloot de gok te wagen. Misschien ook beter voor hem dacht ik, dan issie 's avonds lekker moe. Hij gedroeg zich super, ook toen er andere paarden bijkwamen, waaronder een hengstige merrie! Lovers *ben zo trots*
De spiegels waren in het begin errug interessant (haha *hinnik*), het was zijn eerste keer ever in een binnenbak maar zo braaf. Het ging dus superlekker, het lijkt wel of hij hier anders loopt ofzo Verward Viel me aan de longeerlijn ook al op maar hij loopt dus wel veel beter hier.

Verder was hij eerst erg hengst en nu valt het al heel erg mee, hij luistert goed naar mij, kreeg al complimenten dat hij zo braaf was enzo. Hij is nu natuurlijk nog erg onder de indruk maar ik zal zien dat ik het zo kan houden }>

Ik heb het gevoel dat hij pas gisteren en vandaag tot rust begon te komen en dat dat ineens heel snel is gegaan, de eerste dagen had ik er een hard hoofd in. Nu lijkt het wel een omslag, zeker na dat rijden was hij erg rustig en tevreden.

Hij staat gewoon onder een zomerdeken, hij heeft het niet warm of koud, ik denk zelfs dat het niet echt nodig is maar ik wilde na zo lange reis en al dat gestress niet, dat hij ook nog energie zou moeten verliezen aan het zich eventueel warm houden. Hij sloopt de deken niet, hij ligt ermee en rolt ermee en alles blijft super liggen.

Ik hoop deze week in ons nieuwe huisje internet te hebben, dan kan ik weer wat vaker online komen. Op dit moment is alles een grote, maar wel leuke chaos, overal troep hihi Haha! We zijn heel de dag bezig en Dinkey heb ik nog maar een keertje gezien Huilen maar gelukkig BLIJF ik nu hier en kan ik hem zien wanneer ik wil. Door alle chaos realiseer ik me dat nog niet eens, had zelfs gedroomd dat ik terug moest en ik werd huilend wakker.

Het is hier zoveel beter, voor ons, voor Suevo, voor Dink is het ook fijn dat ik er weer ben al wordt hij super verzorgd. Suev staat er super bij en ik ben echt zo blij dat ik er weer ben. Jongens, ik moet mijn woonplaats nog veranderen in mijn profiel!!!!!!!! Cool

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 23:06

aaah hij staat dus bij mij in de buurt Haha!
wat fijn dat het zo goed gaat. veel plezier in je nieuwe huisje en suev in zijn nieuwe stalletje.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 23:18

Ik vroeg me al af hoe het met je ging... Ik ben erg blij voor je dat alles zo super gaat!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 12:23

Staat hij bij kvl?

Anders wil ik echt meeten hoor ik sta met Bunny en Bugs achter de mac daar ergens, of ga je niet met hem naar buiten? Lachen

Echt een lekker ding hoor! Kwijl

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 12:32

Wauw, wat een mooie foto´s !! Suevo heeft echt een prachtig koppie Lovers !
Iig fijn dat de reis zo goed verlopen is en dat de overgang geen al te grote problemen voor hem geeft !! Héél veel geluk met je paard in Nederland Party!! !!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 17:02

Avanti schreef:
Staat hij bij kvl?

Anders wil ik echt meeten hoor ik sta met Bunny en Bugs achter de mac daar ergens, of ga je niet met hem naar buiten? Lachen

Jaa cool, ja hij staal bij kvl en tuurlijk ga ik met hem naar buiten Haha! We moeten maar een keertje afspreken, ook met Annemieke enzo!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 17:04

Wauw echt een super mooi paard!!! Is het een hengst! Enne hoe oud is ie

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 17:06

DinkeyGirl"]
[quote="Avanti schreef:
Staat hij bij kvl?

Jaa cool, ja hij staal bij kvl en tuurlijk ga ik met hem naar buiten Haha! We moeten maar een keertje afspreken, ook met Annemieke enzo!
[/quote]

ja leuk! Is 1 minuutje rijden voor mij. Kunnen we bunny dan niet stiekem laten dekken }> Knipoog
Maar zal ik je vast nog wel een tegen komen want ik rij altijd buiten, meestal naar de gorse ofzo.
Maar dan spreken we nog wel af.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:30

Het is echt een prachtig paard! Een koppie om echt op te vreten!
Heel veel succes en voor alle 2 welkom 'terug' in Nederland!

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:02

Wow, het is ECHT een lekkerding...

Hij heeft het vast koud, daarom doet ie zo raar... Knipoog
Ik vind hem echt erg stoer! Misschien moet je een zonnebank voor hem kopen, dan kan ie langzaam afkicken...

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:04

Ohhh, hij is zooo stoer Kwijl

Leuke foto's, wat een uitslover Haha!

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:07

Echt een lekker paard, hij is echt super om te zien