Aaron door het afgelopen 1,5 jaar heen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lindake

Re: Aaron door het afgelopen 1,5 jaar heen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:02

Moderatoropmerking:
Ik heb net enkele reacties verwijderd die niet voldoen aan de regels van RT-HAW. Letten jullie er op om volgens de regels te reageren?

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:47

zeker vooruitgang! probeer op je houding te letten, maar dat komt helemaal goed zo te zien :)

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:30

Zeker verbetering
Schouders mogen iets meer naar achter

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 14:20

Zeker een hele verbetering!! Ga zo door.
Op de eerste foto's hou je je hand te veel vast en vraag je te veel door, dit is bij de laatste foto's al heel goed verbeterd!!
Prbobeer wel zn neusje er meer uit te laten komen, hij loopt nu te veel achter de loodlijn.
Probeer je pony met je kuiten aan te drijven en niet met je hakken! Ziet er erg storend uit dat je hem steeds met je sporen prikt (ookal zag ik later in het topic dat je je hakken niet kunt uitdrukken wegens een handicap) Rij dan idd zonder sporen wat je al aangeeft te gaan doen. Zorg dat hij goed actief aan je been word dmv aandrijven geen reactie, tik!(met de zweep :P ) Als je dat consequent doet zul je ook zonder sporen kunnen rijden en dan valt het wat minder op dat je je hakken niet uit (kunt drukken) drukt

liz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 14:30

idylle schreef:
Zeker een hele verbetering!! Ga zo door.
Op de eerste foto's hou je je hand te veel vast en vraag je te veel door, dit is bij de laatste foto's al heel goed verbeterd!!
Prbobeer wel zn neusje er meer uit te laten komen, hij loopt nu te veel achter de loodlijn.
Probeer je pony met je kuiten aan te drijven en niet met je hakken! Ziet er erg storend uit dat je hem steeds met je sporen prikt (ookal zag ik later in het topic dat je je hakken niet kunt uitdrukken wegens een handicap) Rij dan idd zonder sporen wat je al aangeeft te gaan doen. Zorg dat hij goed actief aan je been word dmv aandrijven geen reactie, tik!(met de zweep :P ) Als je dat consequent doet zul je ook zonder sporen kunnen rijden en dan valt het wat minder op dat je je hakken niet uit (kunt drukken) drukt

Bedankt!
dit zijn nou reacties waar ik echt wat aan heb, dankjewel;).