Asirika (4 jaar) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 11:46

Tat_jana schreef:
heey wat een onwijs mooi paard zeg :D
van mij moen je beugels ook wel wat langer,, dan zul je zien dat je gelijk wat trotser zit.ik zie volgens mij ook dat jij niet zo heel groot bent dus het is dan nog lastiger zo een lang paard mooi bij elkaar te rijden.
dus snap wel dat je dan erg makkelijk in deze houding terecht komt.

ik denk dat je er met veel oefenen wel komt :j

ik ben 171 dus niet heel erg klein en Asirika is juist een compact paard van 165 dus geen lang paard.
Maar een paard van 4 jaar is haast nog niet aan elkaar te rijden daar moet ze nog wat meer kracht en balans voor ontwikkelen.
Het is idd beter als ik mijn beugels wat langer doe dat zal al een ander beeld geven

vilouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 09:24

leuk paardje,je bent er lekker eme ebZig!

ik zou met het doorziten nog wachten,ze is 4 en je ziet dat ze het lastig vind ( ze gaat te diep lopen en komt ietwat spanning bij ) verder vind ik het er gewoon heel fijn uitzien! :D

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 14:05

Om aan te galloperen moet je toch echt doorzitten en kleine stukjes doorzitten moet je er toch wel bijpakken want dat moet je op de wedstrijden ook doen.
Ben het met je eens dat je geen hele training door moet zitten maar stukjes oefenen kan wat mij betreft geen kwaad

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 14:25

het lijkt ook wel of je beugels aan de korte kant zijn.. probeer ze iets langer te maken, kan ook positief zijn voor je houding.