Mooie pony, je hebt een goede smaak,
Ik ben het gedeeltelijk met je eens wbt het klikken tussen jullie beiden en je lengte, alleen zou ik persoonlijk je pony wat meer tijd geven dat wellicht een ander 3 jarige pony.
Ze lijkt op de foto's eerder een jaar of 2,5, dat kan alleen lichamelijk zijn want ik ken je pony verder niet dus wat er in dr hoofdje omgaat kan ik niks over zeggen.
Denk wel dat het belangrijk is dat je haar de tijd geeft om nog meer te ontwikkelen, dus blijf voorlopig rustig aan doen en verwacht en vraag niet teveel.
Wat al eerder aangehaald is door anderen.....veel wandelen aan de hand, gewoon lekker laten wennen aan voor haar vreemde nieuwe dingen, Als je erop gaat zitten blijf voorlopig de nadruk leggen op ontspannen stapwerk en misschien wat longeren zodat ze aan jou stem went en lichamelijk ontwikkeld.
Zelf zou ik volgend jaar zomer het rijden verder bekijken, zo kun je de komende winter mooi kijken hoe ze zich met hele lichte arbeid ontplooid en beter inschatten hoe je het rijden verder uit kunt bouwen.
Je bent misschien wat aan de lange kant voor haar, maar ik vind je niet echt veelste te groot hoor......Misschien als ze wat breder en bespierder wordt dat het er al anders uitziet, maar een hele grote verandering qua bouw kun je denk ik niet verwachten.
Veel plezier en succes met je nieuwe aanwinst!
Ook het rijden ziet er op zich goed uit, en commentaar is verder ook genoeg gegeven. Heb je ook les? Misschien dat een keer in de twee weken een lesje volgen kan helpen, heel veel succes alvast!