bij Lotje in Zweden - deel 3: op Flyinge

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 10:47

Ja idd, jij had het al over de buren... Haha! Maar we zijn ook in Stockholm geweest hoor, in totaal 4000 km op de teller toen we weer thuis waren! En Stockholm ligt iets dichter bij Finland. Overvaren konden we helaas niet redden, we hadden maar twee weken. Haha!

Skåne is idd net Denemarken, ook qua landschap.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 11:14

Helsinki is maar 16 uurtjes met de boot van Stockholm, hoor Schijnheilig Of je pakt de boot naar Åbo/Turku, dat is maar 13 uur + 1,5 uur naar mij thuis. Veel mensen gaan gewoon bij wijze van cruise met de boot mee, echt heel veel luxe. Dus als je om zes uur 'savonds op de boot stapt, kan je de hele nacht feesten Party!! . Dan een dagje Helsinki, uurtje op de koffie en om zes uur 's avonds weer op de boot terug naar Tukholma Lachen En natuurlijk weer een hele nacht feesten, héél gezellig Party!!

Je bent dan dus maar één avond en een dag "kwijt", die dan ook heel nuttig besteed is. Voor 30 Euro heb je dan ook eens het dunstbevolkte land van de EU gezien en had je ook echte Finse Euro's kunnen scoren Slapen

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 19:16

Afbeelding

Geweldig die foto`s! Super hoor! Ik kan het niet laten één (nou ja eigenlijk 2) ingescande foto`s die ik in Flyinge (mei 1998) gemaakt heb...

The_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 19:37

Ik ben hier nog maar net en heb ff een vraagje:
Hoe kan het dat ik kruisjes zie inplaats van fotos?