Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Majo schreef:Tot op heden heb ik zelf ook nooit begrepen wat een halve ophouding is. Een hele kwam neer op een ruk aan de teugels, maar een halve?? Wat is dat nou?
En hoe zorgen jullie ervoor dat alle termen duidelijk zijn?
Hebben ze geen antwoord op je vraag, dan is dat een tekortkoming van de instructrie.
) bij C of A, en dan niet keurig recht naar de overkant rijden, maar pootje over naar de zijkant rijden. Dus dat je paard zijn voorbenen en achterbenen mooi over elkaar heel laat stappen en dat hij zo mooi naar de zijkant loopt 
super!
.
Sonja schreef:Maar als ik zie hoe bijdehand iedereen hier op Bokt is he... Trekt dan niemand z'n mond eens open tegen al die instructeurs die blijkbaar maar loze kreten staan te blèren in al die bakken? Dan VRAAG je toch wat er bedoeld wordt? Ik bedoel, die instructeur heeft een brengplicht, maar jullie als klant zouden natuurlijk ook iets kunnen HALEN....
Daaruit blijkt dat er namelijk niet echt een soort van regel is voor wat iets betekent. Al denk ik zelf dat de uitleg van frannietje het dichtst in de buurt komt. Majo schreef:Ik zie nu al verschillende verklaringen van een halve ophouding.
Grappig eigenlijk, dat iedereen beweert dat het wat anders isDaaruit blijkt dat er namelijk niet echt een soort van regel is voor wat iets betekent. Al denk ik zelf dat de uitleg van frannietje het dichtst in de buurt komt.