Tim @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loves_Bella

Re: Tim @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 21:45

Leuk paard zeg !!
En mooie grote bak ! :+:

Probeer wel op je benen te leggen, willen soms nog wat te ver naar achter gaan ;)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-09 10:19

Ja, me benen, ik weet het, niet de mooiste ligging. Alleen jammer dat de bak in de zomer een beetje zwaar is

rokzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 14:27

Probeer je paard wat meer te trainen, en bouw de conditie langzaam op van je paard, Misschien moet je een tijdje letten op de conditie van je paard, misschien wat bijvoeren, ik weet niet wat hij krijgt.
Probeer dan de trainingen af te wisselen met af en toe een sprongetje te maken, en als je de mogelijkheid hebt er uit te rijden, de bossen in bijvoorbeeld. Kijk hoe hij daarop reageert en hoe veel energie hij er daar voor heeft.
Want het kan best wel zijn dat je paard het saai vind als je niet genoeg afwisseld en dat hij daarom snel "moe" is.
Probeer het eens uit zou ik zeggen.
Verder een leuk paard !

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-09 15:36

helaas heb ik geen springmogenlijk en ook niet om naar buiten te gaan (niet te vertrouwen buiten) dus is de training idd een beetje saai,maar gelukkig heb ik elke week bij de buren les dus dat is nog enige afwisseling voor hem

ik zit idd soms wat naar voren, maar je gelooft het niet aan de foto's te zien, maar tim heeft onzettend veel beweging en grote passen en zit dus niet makkelijk, en dan val je sneller voor over

Nbocxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 08:23

leuk paard! mooie combie ook... als je niet met hem naar buiten kan.. kan je daar misschien wel op oefenen door langs auto's op en parkeerplek te lopen nezo.. of misschien wat schriktraining doen..

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 09:27

hij staat bij mensen aan huis. Als ik naar de buren ga voor me les, misschien 100 meter van hek tot hek dan ziet die al van alles en ben je blij dat je er bent. Ik ga er niet eens aan beginnen, ook niet aan schriktraining. Gaat hem toch niet worden. Ken hem ondertussen goed genoeg dat dat niet zal werken.

Poekie13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:19

misschien iets meer rechtop, en schouders goed naar achteren.
mooi paard trouwens! :P

LadyWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 15:30

leuk paardje!
ziet er al best lekker uit
maar rij goed de achterhand eronder en let opje houding & handjes ;)