Zelitta (Selleen x Fabricius) @ work filmpjes!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 17:45

Ik denk dat jij je beugels een gaatje korter moet doen!! Je hebt best nog moeite met je zit en gaat daarom naar voren zitten en met je handen steun zoeken op zijn schoft....
Zodra je je beugels een gaatje korter doet heb je meer steun en ga je beter zitten en weer stillere beentjes :-)

Verder vindt ik het er wel erg vriendelijk uitzien....
Zou zelf wel de teugels iets meer op maat pakken om zo meer contact (proberen) te krijgen!

Anoniem

Re: Zelitta (Selleen x Fabricius) @ work filmpjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 09:33

Nou, inmiddels zijn we weer een aantal stappen verder :+

Benen ben ik hard mee aan de gang gegaan, op het moment dat zij fijn loopt ga ik echt gruwelijk aan mijn houding en zit werken, en dat loont :)

Ze loopt al meer in verbinding idd, dit kan ik bij haar echter NIET afdwingen, dit moet zij zelf aanbieden!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 12:16

Robijntjah schreef:
Nou, inmiddels zijn we weer een aantal stappen verder :+

Benen ben ik hard mee aan de gang gegaan, op het moment dat zij fijn loopt ga ik echt gruwelijk aan mijn houding en zit werken, en dat loont :)

Ze loopt al meer in verbinding idd, dit kan ik bij haar echter NIET afdwingen, dit moet zij zelf aanbieden!

Ik denk ook dat je meer verbinding nodig hebt. Aanbieden is leuk, maar dan moet ze wel iets hebben
om op na te kunnen geven. Als je geen verbinding hebt (of onvoldoende) dan verkrijg je geen informatie vanuit de achterhand en loopt het paard niet aaneen. Wanneer je een goede verbinding hebt en naar je hand toerijd, kan het paard nageven en de neus naar voor brengen ofwel rekken.
Maar al met al vind ik dit alweer een vooruitgang en dat zal alleen maar beter worden.
Fijne plaatjes Robijntjah, ik ben benieuwd hoe jouw eigen houding inmiddels is gevorderd!

edit: Ik zou met lichtrijden niet echt gaan staan, maar meer in je zadel blijven. Dus een beetje nep-lichtrijden. Hoe verwoord ik dat nou goed? :+

Anoniem

Re: Zelitta (Selleen x Fabricius) @ work filmpjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:12

Dichter bij mijn zadel blijven, heb je helemaal gelijk in :+

Meer verbinding ook :)

Er komt zo een nieuw topic aan ;)
Even knutselen met youtube enzo!