Je hebt echt een super spring-tinker
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tiko"]
[quote="Lientje schreef:Wow goed hoor voor een tinkertje, wat loopt hij ook mooi. Om eerlijk te zijn (niet slecht bedoeld hoor) ziet die hindernis er niet 1.20 uit.

Tiko"]
[quote="Breezer schreef:coole pic's hoor meissie!!!
vooral die spring foto's en dees trekt een leuke kop:)

Lientje"]
[quote="Tiko"][quote="Lientje schreef:Wow goed hoor voor een tinkertje, wat loopt hij ook mooi. Om eerlijk te zijn (niet slecht bedoeld hoor) ziet die hindernis er niet 1.20 uit.

Pellie schreef:Ziet er leuk uit man!Ik heb al eens eerder gezegd dat ik je een erg mooie houding vind hebben. Maar jouw benen komen ook bijna onder zijn buik uit, heb jij geen last met hulpen geven? ik bedoel, dat je zo met je hakken moet zoeken?
*
Ik kan me helemaal voorstellen dat je trots bent op Tiek, want zo te zien heb je er alle redenen toe! Rijd je eigenlijk al wedstrijden met hem? *laten we het maar even niet over momenteel hebben met die vogelpest*
). Je denkt constant dat hij het niet haalt, als hij over 50 cm springt, houd hij doorgaans al slechts 2cm uimte over, maar als hij over 1.20 springt gelukkig nog steeds
.