Mijn eerste manegelessen (met romy).

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

s_v

Re: Mijn eerste manegelessen (met romy).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 15:09

Dankje :D
ik zal er op letten ;)

susasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:30

Je kan zelf kiezen als je met cap wilt of zonder
Als je op een eigen paard rijd kan je zelf kiezen ;)
Maar denk eraan dat cap wel een bescherming is
Maar voorderest de eerste les van je is mooi hoor! :D

........Mijn mening ;)

Britt20099

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:46

Wat wordt er onaardig en aanvallend gereageerd op de TS.
Of iemand wel of niet een cap wil dragen, misschien kunnen we daar eens over op houden? Niet iedereen doet dat, so what? Zou een hoop reacties schelen op heel bokt.

Jammer dat er onaardig wordt gereageerd, tips mogen maar dat kan bij velen ook wel andere bewoordingen.
En of ze wel of niet ervaren is, is dat van belang? Wel of niet gevorderd, wel of niet les.... Het gaat toch om het nu? En als die mening nou ook nog netjes wordt verwoord zou TS een heel ander gevoel hebben na deze reeks denk ik.

*Vind trouwens dat je, TS, netjes en volwassen reageert op alle reacties!

_ViolaineHW_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 16:03

hallo,

vind wel dat het een leuk les paard is.
het zadel ligt niet helemaal goed naar mijn mening.

en ja de cap het is misschien je eigen verantwoording. maar vind het slecht dat de mentaliteit van de manege zo is dat je er zonder cap rijd. het is ook een voorbeeld functie die zij hebben naar andere ruiters .en die jij hebt naar jongere ruiters. als je er af valt en dat gebeurt vast en je komt met je hooft op bijv. de bakrand. dat voelt niet lekker. denk ik. verder succes met je lessen.

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 16:04

Dankjewel britt ;)

Eknowledge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:43

Amai, voor je eerste keer les vind ik dit tog goed hoor! :)
Je handen wel juist houden ;)
Ja voor de rest is er al veel gezegt waar ik men mening mee deel :)

deniece

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 21:03

s_v schreef:
Omdat ik haar enkel intensief reed,
natuurlijk heb ik ook al wel wat anders tussen mijn benen gehad ;)

Blue_Eyes schreef:
Au, laten we het op het verschil tussen Vlaams en Nederlands hebben, maar die opmerking komt fout over ;)

:') _O-

Drrrassic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 21:06

Probeer je tenen naar binnen te laten wijzen. En iets rechterop, maar dat had je zelf al gezegd.
Ik vind het er heel goed uitzien :)

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 21:15

ik weet niet hoe oud je bent maar je bent zoiezo verplicht een cap te dragen tot je 16 op terrein en je 18e buiten het terrein dit ivm de verzekering...
Ik heb ook de fout gemaakt om m niet op te doen omdat niemand het deed maar meisje denk na! t kan je je leven kosten hoor! ik heb nu 8 jaar een eigen paard en heb altijd een cap op...

denk ook om het schoeisel dat je aan hebt, ik kan niet goed zien wat je nu draagt maar het lijkt me geen rijschoen?

ik denk dat je nog meer moet werken aan de ontspannenheid en de nagevelijkheid van je pony ook al is het een manege pony maar ik weet niet hoever jij precies bent qua lessen

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 23:05

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Tevens is het de bedoeling dat je minstens 5 foto's plaatst waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.