ik zal er om denken, volgende keer dat ik foto's plaats zal er verbetering in zitten haha.
hij rijd heel fijn alleen moet je bij hem wel echt iedere pas controle hebben want als hij ook maar een klein uitwegje vind dan neemt hij die ook om er onderuit te komen , maar goed er moet wat in zitten he haha. ik denk dat dat vooral de reden is dat ik onbewust naar beneden kijk en misschien wat naar voren val.
Aurelle_
Geplaatst: 10-11-09 19:05
Zo; die is zeker opgeknapt! Dat heb je goed gedaan! Ziet er echt heel netjes uit. Is ook een erg mooi paardje .
Nicjuh_
Geplaatst: 10-11-09 20:49
ziet er netjes uit! je kan wel gaan starten hoor! als tip geef ik wel dat je nog wat meer rechtop mag zitten en jezelf meer mag laten zien. ben er maar trots op!
Wauw wat ziet pacator er goed uit! Jullie zijn echt heel erg vooruit gegaan sinds je verhuisd bent met 'm! Echt super! Ik denk dat jullie wel klaar zijn om te starten Veel succes !
Hee Jes, had op je hyves ook al wat neergezet. Maar jeetje, die eerste foto :| en dan nu! wat een verschil zeg! Nouja je weet wel wat ik er verder allemaal van vind .
Heel veel succes verder, als ik tijd heb kom ik wel weer ff langs!
kim18a
Geplaatst: 10-11-09 21:53
heel mooi opgeknapt ! en klaar voor B?
Ik zou zeggen vraag die startkaart maar alvast aan !
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Overzichttopics zijn toegestaan, echter is het wel de bedoeling dat je 5 duidelijke recente foto's plaatst zodat er goede rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.