Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
obsession schreef:Ben het volledig eens met Pipo,
Op een hek gaan staan als je voor de eerste keer hangt? Erg slim, zeker nooit in een hek gevallen?
En een halster tijdens het beleren??? Sorry hoor maar hoe onverantwoord kun je bezig zijn?
Dan nog zonder beugels en zonder rijkleding.....Naja t zal allemaal wel!
Wees maar erg gelukkig met dit brave dier want als je een minder brave had gehad vrees ik dat het met jou minder goed afloopt.

Talida schreef:Ik ook![]()
een goede voorbreiding is het halve werk zeggen ze toch? Als een paard in paniek raakt omdat er wat boven op hem kriupt, is er denk ik niet genoeg voorbereid...
Wiesje schreef:Een paard dat jij al 10 jaar kent en hij jou zal in jouw bijzijn niet snel in paniek raken als er een wederzijds vertrouwen en respect is. En daar ben ik van overtuigd. Tevens was dit niet tegen jou (alleen) gericht. Ik ben ook blij dat ie zo braaf is.
Wiesje schreef:Een paard dat jij al 10 jaar kent en hij jou zal in jouw bijzijn niet snel in paniek raken als er een wederzijds vertrouwen en respect is. En daar ben ik van overtuigd. Tevens was dit niet tegen jou (alleen) gericht. Ik ben ook blij dat ie zo braaf is.
! 
obsession schreef:Hij denkt heus niet, ik vind dit eigenlijk heel eng maar mijn baasje is bij me en die vertoruw ik dus ik blijf gewoon kalm, niks aan de hand....
PLiezzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ieder paard kan ergens van schrikken!!!

BartVB schreef:Zozo, Bokt op z'n smalst
Dat je het niet eens bent met hoe iemand iets aanpakt; fine with me. Maar breng dat dan op een normale manier. Als je daar niet de moeite voor wil namen laat een reactie dan gewoon achterwege. Pfff. Wat weten we het allemaal weer goed en wat is de rest van de wereld weer dom