Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb met een enorme glimlach zitten kijken, wat een sportiviteit, wat een lol en ontspanning! Inderdaad, Isabel geeft haar paard zonder veel gedoe aan Patrick over, teken dat het dier heel erg goed is opgeleid en vol vertrouwen gezien hij er zo relaxed mee om gaat
Heerlijk stukje beeldmateriaal! Ik baal er van dat ik het niet kan delen op mijn facebook... Vind dit echt een super leuk stukje film
Ze zitten zich ook helemaal krom te lachen
Zou het met mijn merrie niet moeten proberen vrees ik
(maar da's ook een enorme angsthaas) StableEnable schreef:@ Lovely,
Ik heb er alle vertrouwen in dat wij dit zouden kunnen. ook alle vertrouwen in onze paarden, die zullen het hoofd koel houden en 'meedoen'. Maar, ik zou het niet in mijn hoofd halen hen voor dit soort zogenaamde lol te gebruiken...
@WolinLotte,
Crossen op shetlanders moeten kleine kinderen zeker doen, maar ik hoop toch van harte dat je niet voorstelt dat Werth en Kittel dat gaan doen??
Hoe wil je dat ik reageer?
pharagirlke schreef:Twee kinders op een conitieloze shet is geen probleem maar twee slanke volwassenen op 700kg op en top getraind paard dát is een regelrechte ramp...
.
, wanneer zie je dit nou nog? Het plezier te paard, tja.. gaat ie aan de kletter, dat is dan wel k*t voor ze ja
.. maar ach.. dat is niet gebeurt, paard vind het best, maakt ook weer 's een keer wat anders mee
.
.. Kom op zeg..pharagirlke schreef:Twee kinders op een conitieloze shet is geen probleem maar twee slanke volwassenen op 700kg op en top getraind paard dát is een regelrechte ramp...
WolinLotte schreef:StableEnable schreef:@ Lovely,
Ik heb er alle vertrouwen in dat wij dit zouden kunnen. ook alle vertrouwen in onze paarden, die zullen het hoofd koel houden en 'meedoen'. Maar, ik zou het niet in mijn hoofd halen hen voor dit soort zogenaamde lol te gebruiken...
@WolinLotte,
Crossen op shetlanders moeten kleine kinderen zeker doen, maar ik hoop toch van harte dat je niet voorstelt dat Werth en Kittel dat gaan doen??
Hoe wil je dat ik reageer?
Sorry hoor, maar ik vind je echt een humorloos type. Zeker volwassen geboren ofso..
Dus IMO ben jij degene die je als een "typische hypocriet" gedraagt die enkel hier komt zieken nu mensen positief reageren.
Een dag door de alpen of vijf minuten prijsuitreiking vind ik nogal wat anders. Geef mij maar 40% van mijn lichaamsgewicht voor 5 minuten als ik op en top getraind ben. Vind ik echt niet zo'n ramp
Ik zie Imke haar paard ook in zijn achteruit gaan, had die een onzichtbare tweede ruiter op zijn rug of zou het ook een teken van ongeduld kunnen zijn? Ik zie het paard nog passageren en ook vliegende wissels springen op een lange zijde... Ja, ik denk dat ie bijna door zijn benen zakte...
.
. Ik kan nou niet zeggen, dat ik dit een schokkend filmpje vind.. Een paard met een blauwe tong gereden met de rollkur vind ik hartverscheurend.. dit niet. pharagirlke schreef:SE ik vind jou wel heel veroordelend. Lovely zie je nooit in dergelijke topics negatief spreken over de ruiters en mij al evenmin.Dus IMO ben jij degene die je als een "typische hypocriet" gedraagt die enkel hier komt zieken nu mensen positief reageren.
Een dag door de alpen of vijf minuten prijsuitreiking vind ik nogal wat anders. Geef mij maar 40% van mijn lichaamsgewicht voor 5 minuten als ik op en top getraind ben. Vind ik echt niet zo'n ramp
Ik zie Imke haar paard ook in zijn achteruit gaan, had die een onzichtbare tweede ruiter op zijn rug of zou het ook een teken van ongeduld kunnen zijn? Ik zie het paard nog passageren en ook vliegende wissels springen op een lange zijde... Ja, ik denk dat ie bijna door zijn benen zakte...
WolinLotte schreef:Nee, jouw eerste reactie was lekker normaal.. Kom op zeg, je bekritiseert gelijk een uitspraak, alsof dat serieus was, dan kan ik jou niet serieus nemen. Sorry.
Wat Pharagirlke zegt: Nogal een wezenlijk verschil vind je niet?
Ik snap je punt wel StableEnable, ik vind een stel kinders op shetten die hobbelen en knobbelen ook niet het meest fantastische schouwspel als het gaat om comfort voor het paard. Maar het gaat om het kinderlijk plezier, dat mis ik enorm in de dressuursport. Wanneer wordt er nog een wedstrijd gereden zonder het oog op winst of plezier of samenwerking met het paard?
Daarom vind het filmpje leuk; het kinderlijke plezier.
Dat zwiepen met de staart; het zwaar idd op dat moment, het is vreemd, maar kijk eens hoe braaf het dier daar staat. Patrik laat het dier ook niet lang stilstaan, dat scheelt een hoop.
Maargoed.. het is eenmalig. Ik kan nou niet zeggen, dat ik dit een schokkend filmpje vind.. Een paard met een blauwe tong gereden met de rollkur vind ik hartverscheurend.. dit niet.
pharagirlke schreef:Mij gaat het er om dat het nog geen vijf minuten is dat ie zo moet lopen en dat je drukte om niets maakt... Van een mug een olifant maken noemen ze dat. Waarom zou het me interesseren welk paard dit is? Hij is braaf, hij draagt het zonder problemen... Zie niet in wat zijn naam er toe doet?
StableEnable schreef:pharagirlke schreef:Mij gaat het er om dat het nog geen vijf minuten is dat ie zo moet lopen en dat je drukte om niets maakt... Van een mug een olifant maken noemen ze dat. Waarom zou het me interesseren welk paard dit is? Hij is braaf, hij draagt het zonder problemen... Zie niet in wat zijn naam er toe doet?