Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pietsie schreef:Sjakie bedankt voor je goede uitleg
Kan wel iets vertellen hoe je het een beetje kunt trainen.
als je op een stoel gaat zitten ,moet je dat doen met de leuning voor je, dus de stoel andersom, mijn dochter heeft op school gevraagt of ze zo mocht zitten .
probeer het maar eens en kijk dan maar naar je voeten.
Olijkje schreef:Bij mij niet, maar mijn benen komen zowieso onder de buik van mijn pony uit, maarja zalt er mee moeten doen, korter is niet mooi voor de dressuur..

__Lotte schreef:pietsie schreef:Sjakie bedankt voor je goede uitleg
Kan wel iets vertellen hoe je het een beetje kunt trainen.
als je op een stoel gaat zitten ,moet je dat doen met de leuning voor je, dus de stoel andersom, mijn dochter heeft op school gevraagt of ze zo mocht zitten .
probeer het maar eens en kijk dan maar naar je voeten.
En hoe train je dan? Voeten gewoon recht op de grond laten en verder niks?
sjakie schreef:@solvir dat is al genoeg kuit er aan hoor
Hier kan je enigzins zien dat je niet zoveel kuit aan je paard hebt of hoeft te hebben.
sjakie schreef:Is oa de hoek waar in de foto is genomen. Hier recht van voren kan je zien dat er geen kapstokjes zijn![]()
http://www.beeldplein.nl/users/edc42888 ... /27148.jpg
ik blijf dit sowieso even volgen, bij mij werd namelijk alleen altijd gezegd tenen naar binnen en soms dus ook op ruwe manier naar binnen geduwt zo van 'zo moet het joh'.. en verder werd er niet gekeken naar mijn complete houding en de dus feitelijke oorzaak van mijn kapstokjes
ik ga je tip zeker even uit proberen.QueLee schreef:heeft iemand hier trouwens ervaring met schuine beugelblokjes en riempjes die je van je beugel aan je singel kan bevestigen?
ik hoor dit ook vaak als alternatief.. maar ben er niet van overtuigd dat dit helpt!

sjakie schreef:Nope beide kanten niet. Heb alleen een paard wat heel erg waggelt en dat zie je terug in de beenligging![]()
Dit is hetzelfde paard als de kuit foto (andere dus als bovenstaand) en dan zijn beide benen gelijk![]()
http://www.beeldplein.nl/users/f8bb3724 ... /25195.jpg
Aan de andere kant.....als dit al kapstokjes zijn .....hoe moet je alles wat echt kapstokjes zijn noemen
Volgens de 'boktregels' in eerder genoemde topics. Maargoed dat laat ik even uit beschouwing. Wat o.a. jij verteld is veel interessanter