Bobby!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:53

maar ik keek net ook ff in je profiel Haha!
maar toch ik vind het mooier zo in het geheel toen je op dat grotere paardje bv Escala zat.
dus zo'n wat grotere maat vind ik wel wat mooier bij je staan.
bij zo'n kleiner paardje is het meer iets van ik wil wel maar ik kan niet Lachen

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:55

Ik ben 1.65cm en heb jaren met veel plezier op mijn oude pony van 1.37.gereden en dat ging best. Het stond nog goed ook!! Dus wat de maat betreft kan je het wel doen hoor. Succes!!!

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 13:41

Nathalie schreef:
Hoe groot is de pony in je profiel? Dat welshje? Daar pas je namelijk makkelijk op, vind jullie daar een mooie combinatie.
Pas idd wel op met luchtzuigers. Door het zuigen krijgen ze vaak een slecht gebit en kunnen ze de onderhals erg sterk maken waardoor ze met rijden dus ook sterk kunnen zijn.
En idd goed opletten wat Dyonne al zei. Ik heb ook een keer een luchtzuiger op proef gehad, zoog echt heel weinig volgens de mensen. Maar bij mij op stal zoog ze de hele dag door en stond ook nog eens te weven. Boos!
Succes met je beslissing.

Dat welsje Lovers in m'n profiel is geloof ik 1,35, moest hem verkopen Boos! (hij was niet van mij jammer genoeg! )

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:20

Ik zou wel nadenken van..hoe lang wil ik m houden? Als je echt van plan bent hem altijd te houden zou ik toch even nadenken! Nu pas je er nog goed op maar als je strax een jaar of 30 bent en je rijdt nog steeds op hem is het misschien een beetje raar zicht? Dat is nog niet het ergste maar meestal word je toch altijd nog een stuk breder naarmate je ouder wordt dus moet je ook rekening houden met je gewicht! maar het is wel een leukerdje hoor!! succes!

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 00:40

Als ik een pony neem neem ik hem voor altijd, net zoals elk die hier in huis, wil niet zeggen dat ik er later niet 1 bij neem als ik het geld heb natuurlijk Lachen nou jah.. mischien word het wel helemaal niet of mischien juist wel... Lachen groetjees lis

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 07:48

Kwa lengte en gewicht kan het denk ik wel.
Maar bij dat luchtzuigen...bij veel stallen kan je dan niet terecht, omdat ze geen luchtzuiger op stal willen. Daar moet je ook rekeningen mee houden.

Verder heel leuk paardje! Zou ik zeker doen als ik jou was!

Merlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 09:46

ik vind het een heel leuk paardj ik denk el dat het kan want je wil er toch geen wedstrijden mee rijden enwat dat kuchtzuigen betreft als hij een band om heeft en het dan neit doet is het toch geen enkel prbleem lijkt mij .
ik ben zelf 1.70m en ik rijd op een pony van 1.44 kan nog net kom al welk met mijn benen er onder vandaan maark kan er wel recriatief mee rijen dus lekker buiten enzo .
ik zou het oen als ik jou was echt een cool beestj welshjes zijn cool!!

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 13:25

Jah opzich kan het ook allemaal.. komt ook allemaal een btje omdat ik meteen verlieft Lovers op zijn koppie werd, hij is zo super schattig, hij heeft aan 2 kanten manen ! Lachen echt een lieverd.. verder heb ik alles al voor een eigen pony en krijg ik een kieffer hoofdstel en een passende deken bij hem, dat is mooi meegenomen natuurlijk en zelf heb ik al een zadel hopen dat hij past als ik hem koop, ben echt zenuwachtig voor zaterdag joh.. ! Dikke kus liz