[/quoteDAN SPOORT DIE EIGENAAR NIET
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MerelxG_R schreef:kim18a schreef:ja de eigenar weet het en die vind het alleen maar leuk dat ze weer beweging krijgen
Maar vraag je ook eens af of die ponytjes beweging krijgen op deze manier leuk vinden

kim18a schreef:jongens, ja we hebben les...ik (maxipaxixx) had idd mijn handen erg naar achteren en ik lag zelfs op de rug, maar wat je niet op het filmpje ziet (is met een mobiel gemaakt) is dat er bosjes zijn van takken waar ze door heen renden, drrm moest ik gaan liggen...dat van mijn handen is omdat ze erg trekt en er zitten geen stop ''haakjes'' op de teugels..en ja ik ben al aan het kijken voor teugels...
kim18a schreef:jongens, ja we hebben les...ik (maxipaxixx) had idd mijn handen erg naar achteren en ik lag zelfs op de rug, maar wat je niet op het filmpje ziet (is met een mobiel gemaakt) is dat er bosjes zijn van takken waar ze door heen renden, drrm moest ik gaan liggen...dat van mijn handen is omdat ze erg trekt en er zitten geen stop ''haakjes'' op de teugels..en ja ik ben al aan het kijken voor teugels...

Maximrocky schreef:ben ik nou zo gek?
Ik zie geen filmpje bij de bruine pony namelijk.
.

Maximrocky schreef:ben ik nou zo gek?
Ik zie geen filmpje bij de bruine pony namelijk.

kim18a schreef:ja de eigenar weet het en die vind het alleen maar leuk dat ze weer beweging krijgen